Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Volvo" saskaņā ar savu jauno tirgvedības (t.s. mārketinga) stratēģiju no 2016. gada atteiksies no dalības Zviedrijas Salonauto čempionātā (STCC), vēsta vietējais izdevums "Dagens Industri" ar atsauci uz autoražotāja tirgvedības pārvaldnieku Alanu Visseru.

Pēc Vissera vārdiem, autosports neatbilst "Volvo" jaunajam tēlam, kas turpmāk vēl vairāk tiks koncentrēts uz satiksmes drošību un ekoloģisku motoru izmantošanu. Oficiālu paziņojumu šajā saistībā "Volvo" pārvaldnieks nevēlējās paust, tomēr uzsvēra, ka 2015. gadā "Volvo" izpildīs visas saistības ar STCC.

Gala lēmums no 2016. gada pamest autosportu vēl neesot pieņemts. Tomēr, pēc Vissera vārdiem, tāda iespējamība ir ļoti augsta.

Pirms kāda laika kļuva zināms, ka "Volvo" pametīs Austrālijas Salonauto čempionātu "V8 Supercars". Zviedrijas autoražotāja sacīkšu tehnoloģiju izstrādes partneris "Polestar" intervijā izdevumam "TouringCar Times" uzsvēra, ka šāds lēmums, tāpat kā STCC gadījumā, vēl neesot pieņemts galēji.

Tāpat "Polestar" atgādinājis, ka ar "Volvo" viņiem noslēgts ilgtermiņa sadarbības līgums. Vai tas nozīmē, ka "Polestar" var palikt autosportā kā neatkarīga komanda, bet ar "Volvo" atbalstu, pagaidām nav zināms. Kompāniju vadības par autosporta programmu turpmāko likteni pieņemšot 2015. gada laikā.

Kompānijas "Volvo" jaunā tirgvedības stratēģija "Way to Market" paredz arī uzņēmuma izdevumu samazināšanu. Piemēram, zviedru autoražotājs samazinās reklāmas apjomus, kā arī rūpīgāk izvērtēs nepieciešamību piedalīties tajā vai citā starptautiskajā autoizstādē. No 2015. gada "Volvo" piedalīšoties tikai vienā starptautiskā autoizstādē gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!