Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Volkswagen" (VW) no 2017. gada jaunus modeļus ASV tirgū ieviesīs biežāk nekā līdz šim. Jaunas paaudzes modelis tiks prezentēts ik pēc pieciem gadiem līdzšinējo septiņu gadu vietā. Savukārt modernizācija automobilim tiks veikta reizi trijos nevis četros gados. Šāda lēmuma cēlonis ir amerikāņu vēlme biežāk redzēt jaunus VW modeļus, intervijā aģentūrai "Bloomberg" atklājis VW amerikāņu nodaļas vadītājs Maikls Horns.

Gaidāms, ka tamlīdzīgas izmaiņas autoražotāja biznesa plānā uzņēmuma valde pieņems tuvāko mēnešu laikā. Horns uzskata, ka gadījumā, ja kompānijas vadība paātrinās jaunu modeļu izlaidi, tas ļaus līdz 2018. gadam ASV tirgū pārdot 800 tūkstoš VW automobiļu gadā. Salīdzinājumam – šāgada pirmajos četros mēnešos VW šajā tirgū pārdeva 118 tūkstošus spēkratu, kas ir par 10 procentiem mazāk nekā analoģiskā periodā pērn.

Šāgada martā VW koncerna vadītājs Martins Vinterkorns paziņoja, ka 2014. gadā VW plāno pasaulē pārdot vairāk nekā 10 miljonus automobiļu un tādējādi kļūt par lielāko autoražotāju. Autoražotājs cer, ka šogad tiem izdosies apsteigt "Toyota" kompāniju. Atgādinām, ka pērn šis japāņu autoražotājs saglabāja pasaulē lielākā autoražotāja titulu otro gadu pēc kārtas. 2013. gadā "Toyota" visā pasaulē pārdeva 9,98 miljonus automobiļu, bet VW – 9,72 miljonus.

Tuvāko piecu gadu laikā VW koncerns automobiļu ražošanā investēs 84,2 miljardus eiro. Divas trešdaļas no šīs summas tiks ieguldītas jaunas paaudzes benzīna un dīzeļa motoru, kā arī elektrisko un hibrīda sistēmu spēka agregātu izstrādē.

Tāpat vācu koncerns plāno būtiski atjaunināt un paplašināt visu savu marku modeļus. Turklāt akcents tiks likts jaunu modeļu izstrādei uz modulārajām platformām ar kopīgu komponenšu pielietojumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!