'AvtoVAZ' skaidro, kādēļ 'Lada' modeļiem gaudo manuālā pārnesumkārba
Foto: Publicitātes foto

Krievijas autoražotājs "AvtoVAZ" paskaidrojis, kāpēc "Lada" modeļiem manuālā pārnesumkārba rada papildu trokšņus, kas līdzīgi dunoņai. Saskaņā ar iekšējo izmeklēšanu papildu trokšņu iemesls ir nekvalitatīvi apstrādātās detaļas.

Kā "Lada" entuziastu portālam paskaidroja "AvtoVAZ" inženieri, manuālās pārnesumkārbas gaudošana saistīta ar zobratu nekvalitatīvo metālapstrādi. Šo problēmu krievu autoražotājs apzinājās 2014. gadā un transmisijas konstrukciju uzlaboja – trokšņu līmenis tajā tika samazināts par 25 procentiem, tomēr problēmu kopumā tas neatrisināja.

"AvtoVAZ" norāda, ka no nevēlamā trokšņa manuālajā pārnesumkārbā iespējams atbrīvoties, tikai pamatīgi investējot tās attīstīšanā – būtībā tas nozīmē jaunas pārnesumkārbas izstrādi. Šī problemātiskā transmisija ir ne tikai "Lada" ilgāk ražošanā esošajiem modeļiem "Granta" un "Kalina", bet arī jaunākajos "Vesta" un "XRay" automobiļos.

Atgādinām, ka pēdējā laikā "AvtoVAZ" neslēpj no plašākas sabiedrības problēmas ar saviem automobiļiem un tās atzīst arī publiski. Piemēram, "AvtoVAZ" nesen skaidroja, kāpēc "Lada 4x4" jeb "Ņiva" gandrīz 30 gadus tiek ražota ar vienu un to pašu motoru. Izrādās, modernāks un jaudīgāks motors izjauktu "Ņivas" "unikālo balansu", kas liktu pārveidot vēl arī transmisiju, balstiekārtu, virsbūvi un bremžu sistēmu.

Source

DELFI Auto

Tags

AvtoVAZ Krievija Lada
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form