Foto: Publicitātes foto

Trešdien, 25. augustā, "Fiat Professional" pārstāvniecībā Rīgā presei un klientiem tika prezentēts jaunais "Fiat Ducato" modelis. Jaunajam "Ducato" aprit 40 gadi, un šo jubileju tas svin kā tirgus līderis, jo 2020. gadā kļuva par vislabāk pārdoto vieglo komerctransportu Eiropā.

Jaunais "Fiat Ducato" sniedz praktiskus un funkcionālus jauninājumus, kas balstīti uz stilu, tostarp jaunā "vintage Fiat" logotipa ieviešanu, kas ir branga izmēra, lai izceltu tā identitāti. Tāpat jaunajam modelim ir diožu lukturi, kas ir par 30 procentiem gaišāki nekā līdzšinējie halogēnie.

Pievēršoties interjeram, tajā ir jauns, mazāks stūresrats ar dažādām vadības ierīcēm "pa rokai", savukārt durvju paneļi ir papildināti ar papildu nodalījumiem. Automātiskā klimata kontroles sistēma ir uzlabota, kā arī iedarbināšana ar bezkontakta atslēgu nodrošina laika ietaupījumu un ērtu lietošanu. Stāvbremze tagad ir elektriska, lai salonā būtu vairāk vietas.

Vēl viena jauna iezīme ir digitālais mērinstrumentu panelis, kas var nekavējoties un skaidri sniegt praktisku informāciju par braucienu un brīdinājumus. Papildu tam ir jaunā "Uconnect" saskarne ar ekrānu līdz 10 collām, satelītu navigācijas sistēma, kas ietver "TomTom" 3D kartes un iebūvētu bezvadu "Apple CarPlay" un "Android Auto" saskarni.

Arī veiktspējas ziņā jaunā "Ducato" klāsts ir pilnībā atsvaidzināts, piedāvājot dzinējus, kas izstrādāti atbilstoši "Euro 6D-Final" noteikumiem, kas ir labākie savā klasē ar jaudīgāko ar 450 Nm griezes momentu. Jaunie "Multijet3" dīzeļdzinēji uzlabo efektivitāti, samazinot svaru (kravnesības dēļ) un samazinot patēriņu un CO2 emisijas.

Palielināta arī izturība un komforts, pateicoties uzlabotajai elastībai un zemākam trokšņa līmenim nekā iepriekšējās paaudzes dzinējiem. Dzinēju klāstam ir četri jaudas līmeņi (120, 140, 160 un 180 ZS) ar jaunu un uzlabotu sešu pārnesumu manuālo kārbu, kas tiek piedāvāta visos četros līmeņos, un "9Speed" automātisko pārnesumkārbu, kas pieejama 140, 160 un 180 ZS variantam.

Lai vēl vairāk uzlabotu transportlīdzekļa manevrētspēju, parastais stūres pastiprinātājs ir aizstāts ar pašregulējošu elektriski vadāmu piedziņas sistēmu, lai atvieglotu automašīnas novietošanu stāvvietā. Tikmēr tradicionālā "uz priekšu vērstā" "Ducato" arhitektūra turpina nodrošināt vislabāko kravas ietilpību un pagriešanās rādiusu savā klasē, un vispārīgāk – lielāku pasažieru komfortu, pateicoties pašizlīdzinošajai pneimatiskajai balstiekārtai.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!