Foto: Publicitātes foto

Ceturtdien, 4. aprīlī, līdz ar jaunā iepirkšanās un izklaides centra "Akropole" atklāšanu, tirdzniecības centra telpās savu darbību uzsāk "Mitsubishi", "Hyundai" un "Nissan" auto marku oficiālā pārstāvja "Skandi Motors" "pop-up" autosalons.

Sekojot tendencēm auto nozarē un darbojoties laikā, kad aizņemtajā ikdienā pircējam ir aizvien sarežģītāk rast laiku automašīnas izvēles procesam, "Skandi Motors" nule kā atvērtajā iepirkšanās un izklaides centrā "Akrapole" atvēris savu "pop-up" autosalonu, lai būtu tuvāk patērētājam.

Tas ir pirmais šāda tipa autosalons, kurā ikvienam lielveikala apmeklētājam ir iespēja iepazīties ar jaunākajiem "Mitsubishi", "Hyundai" un "Nissan" automašīnu modeļiem, kā arī iegādāties jaunu automašīnu, neizejot no lielveikala.

"Jauna automašīna mūsdienās vairs nav tikai prestiža statusa prece. Daudziem tā ir ikdienas nepieciešamības lieta, kuru, pateicoties dažādiem finansēšanas produktiem, iegādāties var jebkurš. Ieplānot braukšanu uz autosalonu daļai klientu sagādā neērtības, tāpēc "Skandi Motors" iet no ierastā autosalona ārā. Mūsdienās tirdzniecības centri ir kļuvuši arī par brīvā laika pavadīšanas vietu, kam lielisks piemērs ir tirdzniecības centra "Akropole" koncepts," savu viedokli par jaunatklāto "pop-up" autosalonu pauž "Skandi Motors" vadītājs Ainārs Liljē.

"Skandi Motors" klāstā kopumā ir 30 dažādi automašīnu modeļi. Tirdzniecības centra "Akropole" atklāšanas dienā "pop-up" autosalonā ir iespēja tuvāk apskatīt populārākos no tiem – "Nissan Qashqai", "Nissan X-Trail", "Hyundai Kona", "Hyundai i30" un "Mitsubishi Eclipse Cross". Autosalona darbības laikā automašīnas tiks mainītas atbilstoši klientu vēlmēm.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!