'Honda Civic Type R' ir ātrākais priekšpiedziņas auto arī Silverstonas trasē
Foto: Publicitātes foto

Pēc diviem "Honda Civic" sasniegumiem "Type R" 2018. gada izaicinājumā "Magny-Cours" un Spā-Frankošampas trasēs augstas veiktspējas hečbeks ir uzstādījis jaunu divu minūšu un 31,32 sekunžu apļa rekordu priekšējo riteņu piedziņas automobiļiem Silverstonas GP trasē Lielbritānijā, pārspējot latiņu, ko uzstādīja iepriekšējās paaudzes "Civic Type R" līdzīgā izaicinājumā 2016. gadā.

"Type R" vadīja trīskārtējais britu čempionāta uzvarētājs Mets Nīls, kas pašreiz ar "Honda Civic Type R" piedalās 2018. gada BTCC "Halfords Yuasa Racing" sastāvā.

Silverstonas GP ir aizraujoša 5,89 km trase ar liela ātruma taisnēm un līkumiem, kas apvienoti ar tehniski sarežģītāk izbraucamiem posmiem, kuros nepieciešams precīzs automobiļa novietojums. Optimizētajam divlitru turbomotoram nodrošinot satriecošu ātrumu, "Civic Type R" parādīja zibenīgu sniegumu, ļaujot Nīlam maksimāli izmantot taisnes un strauji paātrināties plūstošajos līkumos.

Turklāt trasē sasniegtais ātrums nozīmē, ka automobiļa aerodinamiskās īpašības ir lieliskas – un "Civic Type R" klasē labākais līdzsvars starp pacēlumu un gaisa pretestību sniedza ievērojamas priekšrocības. Automobiļa "+R" režīmā adaptīvā amortizatoru sistēma nodrošina stingru un līdzenu braucienu, kas ļāva sasniegt lielāku ātrumu Silverstonas plūstošajos līkumos.

Runājot par apļa rekordu, Mets Nīls teica: "Vislielākā "Type R" priekšrocība, manuprāt, bija liela ātruma līkumos – stabilitāte, ko sniedza aerodinamikas un jaunās uzlabotās piekares sistēmas kombinācija. Tādos līkumos kā "Copse" un "Stowe" Hangar taisnes beigās var iebraukt ar lielu ātrumu un izcilu pārliecību."

Pārējos "Type R" 2018. gada izaicinājuma trašu rekordu pārspēšanas braucienos piedalīsies bijušais "Formula 1" pasaules čempions un pašreizējais "NSX Super GT" pilots Džensons Batons un WTCR pilots Tiagu Monteiru.

Jaunais Silverstonas trases apļa rekordlaiks ir ceturtais apļa rekords, kas uzstādīts ar jauno "Honda Civic Type R". 2017. gada aprīlī automobilis kļuva par ātrāko priekšējo riteņu piedziņas sērijveida automobili Nirburgringas Nordšleifes trasē ar apļa laiku 7 min 43,8 s. "Type R" 2018. gada izaicinājums automobilim iesākās ar WTCR pilota Estebana Gerieri jauno apļa rekordu 2 minūtes 1,51 sekundes "Magny-Cours" GP trasē Francijā, pēc tam Bertrāns Bagete ar šo pašu automobili izbrauca Spā-Frankošampas trasi Beļģijā ar apļa laiku 2 minūtes 53,72 sekundes.

Jaunā "Honda Civic Type R" uztur "Honda" augstas veiktspējas hečbeku asinslīnijas mantojumu un ir ātrākais automobilis ar straujāko paātrinājumu savā klasē. Jaunākais automobilis slavenajā "sarkanā H" saimē ir daļa no pilnīgi jaunās desmitās paaudzes "Civic" izstrādes programmas – lielākās "Honda" vēsturē – un tika radīts, lai dāvātu visaizraujošāko braucienu karsto heču segmentā kā uz ielām, tā sacīkšu trasēs.

Sharing Options

Source

DELFI Auto

Tags

Honda
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form

Komentāri
komentēt kā anonīms lietotājs
Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem
Lasīt komentārus Lasīt komentārus