Foto: Shutterstock
"Iveco" nācis klajā ar nozarē pirmo ātrās apkalpošanas servisu "Topcare". Palīdzības pakalpojumu nodrošina "Iveco" savienojamības funkcija, un tas ir izstrādāts gadījumam, ja klientiem nepieciešama neparedzēta ārkārtas palīdzība. Mērķis – lai transportlīdzeklis pēc iespējas ātrāk atgrieztos uz ceļa. Tāpat "Iveco Topcare" parūpējas par šoferi, ja problēmas novēršanai nepieciešams vairāk laika.

Šis ir jaunākais piedāvājums pēc "Iveco S-Way" laišanas tirgū 2019. gadā. Apliecinot savu uzticību autovadītāju kopienai, "Iveco" pēdējo trīs gadu laikā ir ieviesis produktus un pakalpojumus, kas uzlabo šoferu ikdienu gan drošības, gan komforta, gan savienojamības ziņā.

"Iveco" Eiropā ir vairāk nekā 1800 punktu servisa tīkls, un tie visi ir gatavi palīdzēt 24 stundas diennaktī septiņas dienas nedēļā.

Ja ir bojājumi, kam nepieciešama neplānota apkope servisā, sistēmai pieslēgtās automašīnas uzraugošā programma "Iveco Control Room" tūlīt saņem brīdinājumu un kļūmes novēršanai piešķir augstāko prioritāti. Automātiski tiek aktivizēta steidzama rezerves daļu piegāde, un kvalificēti diagnostikas speciālisti ķeras pie darba, lai samazinātu dīkstāves laiku, turklāt šī procesa laikā pastāvīgi tiek atjaunināta informācija par remonta gaitu.

Ja remonts aizņem vairāk laika nekā plānots un šoferis ir tālu no mājām, "Iveco Topcare" nodrošina virkni viesmīlības pakalpojumu, tostarp ēdināšanu, izmitināšanu, kā arī vajadzības gadījumā transportu un autostāvvietu.

"Iveco Topcare" programma var tikt iekļauta "Iveco" standarta tehniskās apkopes un remontu līgumā "Iveco S-Way" smagajam kravas transportam ar savienojamības funkciju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!