Pasaulē populārākā automobiļu raidījuma "The Grand Tour" otrajā sezonā, kas ēterā nonāks 8. decembrī, vairs nebūs rubrikas "Celebrity Brain Crash" un sacīkšu trases braucēja "Amerikāņa", kurš bija aizgūts pēc noslēpumainā braucēja Stiga līdzības no "TopGear".

"The Grand Tour" raidījuma otrās sezonas jaunākajā reklāmas rullītī Džeremijs Klārksons atzīst, ka saņēmuši daudz sūdzību par "Celebrity Brain Crash" rubriku, kurā uzaicinātās slavenības netika līdz teltij un it kā gāja bojā mīklainos apstākļos.

Tā vietā Klārksons piedāvās slavenībām braukt pa trasi ar uz pusēm pārzāģētu "Alfa Romeo" automobili. Vai tiešām šī būs jauna disciplīna raidījuma viesiem, vai arī tas ir tikai kārtējais britu joks, pagaidām nav zināms.

Tāpat skatītāju sūdzības tika saņemtas par "The Grand Tour" varoni, kurš tika pieteikts vienkārši kā "Amerikānis". Viņš ar raidījuma testa automobiļiem brauca pa trasi, lai uzstādītu pēc iespējas labāku apļa laiku. Šis tēls tika radīts pēc līdzības ar "TopGear" noslēpumaino braucēju Stigu. Par atlaišanu no šova "Amerikāņa" atveidotājs, autosportists Maiks Skiners paziņoja savā "Twitter" profilā.

Vēl iepriekš tika ziņots, ka "The Grand Tour" turpmāk katrā raidījumā neviesosies kādā citā valstī, eksotiskā vietā, kā tas bija iepriekš. Turpmāk visi studijas skati tiks filmēti Lielbritānijā, aptuveni 15 kilometru attālumā no Klārksona mājām.

"The Grand Tour" raidījuma otrā sezona ēterā nonāks 8. decembrī "Amazon Prime" tiešsaistes videoservisā.

Tags

Amazon Džeremijs Klārksons The Grand Tour TopGear

Comment Form