Lai izvairītos no drošības spilvena uzstādīšanas, UAZ apvidnieku pārkvalificē par kravas auto
Foto: Publicitātes foto

Kopš padomju laikiem ražošanā esošais "UAZ Hunter" jeb "bobiks" ir nomainījis nosaukumu un pārkvalificēts par kravas automobili. Pēc jaunās sertifikācijas Krievijā "UAZ Hunter" ieguvis modeļa indeksu "UAZ 2924" un ir kvalificēts N1G kategorijai – kravas automobilis ar paaugstinātu pārgājību ar maksimālo masu līdz 3,5 tonnām.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Transportlīdzekļa kategorijas maiņa ļaus Uļjanovskas autorūpnīcai izvairīties no vieglo automobiļu sertifikācijas, kas šobrīd paredz obligāti uzstādīt drošības spilvenu autovadītājam.

Neskatoties uz to, ka "bobiks" tagad skaitās kravas automobilis, tā pilnā pieļaujamā masa joprojām ir 2,5 tonnas, tātad ar to joprojām drīkstēs braukt ar B kategorijas autovadītāja tiesībām. Pirms dažiem gadiem "bobiku" bija plānots pārkvalificēt par pašgājēju, bet tādā gadījumā vadītājam būtu nepieciešamas traktorista tiesības.

"UAZ 2924" sertifikāts spēkā stājas 20. februārī un ir derīgs trīs gadus. Tas nozīmē, ka "UAZ Hunter" uz ražošanas konveijera noturēsies vēl vismaz trīs gadus – līdz 2022. gadam.

"UAZ Hunter" joprojām tiks komplektēts ar 2,7 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 135 ZS jaudu un 217 Nm griezes momentu un kas ir sajūgts ar manuālo pārnesumkārbu. Automobiļa cena ir no 687 tūkstošiem rubļu (9233 eiro).

Ar "UAZ Hunter" nosaukumu apvidus automobilis ražošanā ir no 2003. gada, bet būtībā tas ir pārdēvēts "UAZ 469" apvidnieks, kas bez būtiskām izmaiņām tiek ražots no 1972. gada.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus

Tags

Uļjanovskas autorūpnīca
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form