Foto: Publicitātes foto

Sekojot līdzi e-komercijas un digitālo pakalpojumu straujajai attīstībai visā pasaulē, "Škoda Latvija" uzsāk auto tirdzniecību tiešsaistē. "Škoda" automašīnu iegāde tiešsaistē ietver pilnu iegādes ciklu – klientiem attālinātā veidā ir iespēja parakstīt līgumu un veikt pirmo iemaksu.

"Ārkārtējā situācija ir ļāvusi mums pārskatīt iespējas, kā varam savus pakalpojumus digitalizēt vēl vairāk. Šodien tiešsaiste nav vairs tikai palīgs vai izklaide, tā ir multiplatforma, uz kuras pamata darbojas modernā pasaule, un pieejama visiem un visur. Šie e-komercijas attīstības soļi ir skāruši arī nozares, kurās pirms desmit, piecpadsmit gadiem virtuālā iepirkšanās nebija iedomājama, taču iegāde tiešsaistē ir kļuvusi par šodienas jauno normu," saka Māris Jansons, "Škoda" importētāja "Auto 100" Latvijas filiāles vadītājs.

Padziļinātāka priekšstata gūšanai par "Škoda" sniegtajām iespējām mājaslapa nodrošina arī izglītojošus videomateriālus un bildes. Savukārt konfiguratorā iespējams izveidot savu sapņu "Škoda" un apskatīt visas aprīkojuma variācijas. Tāpat apmeklētājam tiek parādīti, kādi automobiļi jau ir vietējā noliktavā un ir pieejami uzreiz.

2019. gadā "Škoda" klientiem piegādāja 1,24 miljonu automašīnu. "Škoda" ražo trīs rūpnīcās Čehijā, kā arī grupas ražotnēs Ķīnā, Krievijā, Slovākijā un Indijā, un vietējo partneru ražotnēs Ukrainā un Kazahstānā. "Škoda" nodarbina vairāk nekā 30 000 darbinieku vairāk nekā 100 tirgos pasaulē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!