Foto: Publicitātes foto

"Peugeot" jaunais "Partner 4x4 Dangel" izpelnījās atzinību, konkursā "Lietuvas Gada komercauto 2020" iegūstot labākā kravas furgona titulu. Pārējās divās kategorijās – lielie kravas furgoni un pikapi – par uzvarētājiem kļuva attiecīgi "Renault Master" un "Ford Ranger".

Konkursa žūrijas biedrs Jurģis Paplaitis uzsvēra, ka franču kompānijas "Dangel" sagatavotais "Peugeot Partner" pilnpiedziņas furgons ir savā ziņā ekskluzīvs modelis, jo tam ir 4x4 sistēma ar viskosajūgu: "Kad priekšējie riteņi izbuksē, hidrauliskais sajūgs sabloķējas un griezes moments tiek pievadīts aizmugurējās ass riteņiem."

"Peugeot Partner 4x4 Dangel" negaidīti kļuva par lielāko pārsteigumu arī šā gada konkursa "Lietuvas Gada komercauto 2020" loceklim Karolim Šimkum, Lietuvas lielākās komercautomobiļu pārbūves un pielāgošanas kompānijas "Altas komercinis transportas" pārdošanas vadītājam. Eksperts atzinīgi novērtēja šī franču auto potenciālu bezceļos un pat sāka apšaubīt pikapu priekšrocības, jo ar 205 mm klīrensu un aktīvu pastāvīgo pilnpiedziņu furgons kļūst par īstu apvidnieku.

"Šāds kravas furgons sver ievērojami mazāk par jebkuru pikapu, un tas ir aprīkots ar speciālām riepām. Būtu grūti viennozīmīgi pateikt, kurš sliktos ceļa apstākļos ar papildus 300 kilogramiem kravas nodalījumā brauc labāk," saka žūrijas loceklis.

Konkursa žūrijas locekļu skatījumā automobilis ir piemērots uzņēmumiem, kas darbojas ļoti specifiskās sfērās, piemēram, veic elektrotīklu un gāzes tīklu uzturēšanu, kā arī policijai vai pat armijai. Automobiļa slēgtā tipa virsbūve dod iespēju pārvadāt lielas nestandarta izmēra un formas kravas, savukārt pilnpiedziņas sistēma nodrošina labu pārgājību sliktos apstākļos, kamēr vadītājs var baudīt visas vieglā automobiļa priekšrocības un ērtības.

"Šis vairs nav viens no tiem vecajiem komercautomobiļiem, ar kuriem braukšana bija nebaudāma, jo tie bija radīti tikai darbam. To automašīnu radītājiem galvenais uzstādījums bija tos izgatavot maksimāli zemus, lai iegūtu pēc iespējas lielāku lietderīgi izmantojamo telpu. "Peugeot" pieeja ir citāda – šajā auto ir padomāts arī par vadītāju," uzskata Šimkus.

"Peugeot Partner 4x4 Dangel" ir aprīkots ar 1,5 litru dīzeļdzinēju. Tā jauda ir 131 ZS, savukārt maksimālais griezes moments sasniedz 300 Nm. Modeļa vidējais degvielas patēriņš atbilstoši WLTP (vispasaules saskaņotā vieglo auto testu procedūra) ciklam ir 6,1 l/100 km. Mazā furgona kravnesība savukārt ir 802 kilogrami.

Konkursam "Lietuvas Gada komercauto 2020" bija pieteikti "Ford Ranger", "Iveco Daily", "Mitsubishi L200", "Peugeot Partner 4x4 Dangel", "Renault Master", "Renault Trafic", "Renault Master Z.E." un "Toyota Proace City Verso".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!