Foto: Publicitātes foto

Pusmiljonā "Opel Insignia" automašīna no Riselsheimas rūpnīcas konveijera tika nobraukta svinīgā ceremonijā, kurā piedalījās arī rūpnīcas direktors Aksels Šeibens. Par šīs jubilejas auto kļuva "Insignia Sports Tourer" universālis ar divlitru biturbo dīzeļdzinēju (195 ZS, 400 Nm), kas savu debiju piedzīvoja februārī.

"Es un visi šīs rūpnīcas darbinieki esam ļoti lepni par šodienas sasniegumu. Kopš "Insignia" prezentācijas 2008. gada oktobrī, mūsu komanda ir paveikusi pamatīgu darbu," norāda Šeibens.

Bez jau minētā "2,0 BiTurbo CDTI" dzinēja "Insignia" modeļa ietvaros ir pieejami vēl trīs dīzeļmotori un četras dažādas piedziņas kombinācijas ar dīzeļdzinējiem. Runājot par benzīna agregātiem, viens no efektīvākajiem vidējās klases segmenta dzinējiem ir jaunais "1,4 Turbo ecoFLEX" (140 ZS), kā degvielas patēriņš ir 5,7 litri uz 100 kilometriem, un tas izdala 134 g/km CO2.

Kopš tā debijas 2008. gadā, "Insignia" ir ieguvis vairāk nekā 50 nacionāla un starptautiska līmeņa apbalvojumus, ieskaitot prestižo "Gada Auto 2009" titulu. Ja runājam par uzticamību, tad 2011. gada septembrī Vācijas Tehniskās uzraudzības asociācija (GTÜ) "Insignia" modeli nodēvēja par labāko lietoto automašīnu vidējās klases segmentā. Turklāt "Insignia" guva augstākos novērtējumus arī 2012. gada DEKRA lietoto automašīnu kvalitātes ziņojumā, turklāt jau otro reizi pēc kārtas. Pateicoties viszemākajam defektu līmenim, modelis bija līderis savā segmentā. Automobiļu ekspertu uzslavas atspoguļo arī lielais pieprasījums no pircēju puses, kur pašlaik pirmo vietu pārdošanas pieauguma ziņā ieņem Krievija. 2011. gadā Eiropā tika pārdoti 150 000 "Insignia" eksemplāru, bet lielākie noieti tirgi vēl joprojām bija Lielbritānija un Vācija, kur attiecīgi pārdoti 46 000 un 26 000 automobiļu.

No visām Riselsheimā saražotajām "Insignia" automašīnām tieši 40 procenti ir ar "Sports Tourer" virsbūvi, 40 procenti ir hečbeki, bet atlikušie 20 procenti – t.s. nočbeki.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!