Fotogrāfijās dominē Indijas daudzveidīgā, bet harmoniski krāšņā arhitektūra un tās detaļas, kur līdzās hindu tempļiem ir musulmaņu mošejas un koloniālisma laika arhitektūra mijas ar neatkarībai veltītiem monumentiem. Gandrīz katra digitālā izdruka papildināta ar īsu komentāru par vietu un celtni, kas tajā redzama. Tādejādi intelektuāli papildinot reportāžas tipa fotogrāfijas. Te var gūt priekšstatu par atsevišķām celtnēm Deli, Agrā, Džaipurā, un citur. Konkrētāk par 19. gadsimtā celto hindu templi Chatarpur Minar Deli, kuru atšķirībā no šajā pašā pilsētā esošās Jama Mashid, lielākās mošejas Indijā, rotā antropomorfi un zoomorfi dievību atveidi. Viena no iespaidīgākajām fotogrāfijās attēlotajām būvēm ir Jantar Mantar 1725.gadā celtā observatorija – debesu ķermeņu kustības aprēķināšanas instruments, ko cēlis. Šī ēka laša rozā krāsā ir arī viens no lielākajiem zināmajiem smilšu pulksteņiem pasaulē. Te var saskarties arī ar ikonogrāfiskajiem Agras Taj Mahal (1653) attēliem rītausmā, kad saulei lecot baltā marmora mauzolejs iedegas visdažādākajās toņu nokrāsās. Savdabīga ir Hava Mahal (1799) piecstāvu siena ar ažūrām logailām, lai valdnieka sievas varētu noraudzīties pilsētas ikdienā. Vēl mākslinieka fotokamera tvērusi mirkļus Agras nocietinājumos, Deli ielās, tuksnesī un citur.
Ar šo ekspozīciju mākslinieks vēlreiz apliecina cik neizsmeļams iedvesmas avots viņam ir Indijas māksla un arhitektūra. Nenoliedzot amatierfotogrāfijām raksturīgo paļaušanos uz nejaušību, tās piesaista ar jūtīgu kompozīcijas uztveri un niansētu kolorītu.