Foto: F64
Rīgas starptautiskā autoosta (RSA) 2010.gadā kopumā apkalpoja par 1% vairāk pasažieru nekā 2009.gadā, pastāstīja RSA Loģistikas daļas vadītāja Elita Lukjanoviča.

Apkalpoto reisu skaits Rīgas autoostā pērn sarucis par 6,5%. Pēc aģentūras BNS aprēķiniem, RSA 2010.gadā apkalpoja 2,65 miljonus pasažieru un 168,3 tūkstošus autobusu reisu.

Lukjanoviča teica, ka 2010.gadā visā Latvijā tika samazināts autobusu reisu skaits, ko nosaka Autotransporta direkcija, un reisu skaitu vajadzēja samazināt piešķirtā valsts finansējuma samazinājuma dēļ. Pēc viņas paskaidrotā, situācijā, kad autobusu reisu skaits ir samazinājies, savukārt apkalpoto pasažieru skaits pieaudzis, pašlaik pieprasījums pēc autobusu pārvadājumiem ir lielāks nekā piedāvājums.

"Pasažieru skaita krituma nav, kas nozīmē, ka pieprasījums pēc pārvadājumiem ir. Pašlaik pieprasījums ir lielāks nekā piedāvājums," sacīja Lukjanoviča.

2009.gadā RSA apkalpoja par 9% mazāk pasažieru nekā 2008.gadā, savukārt apkalpoto reisu skaits samazinājās par 4%. Pēc aģentūras BNS aprēķiniem, RSA 2009.gadā apkalpoja 2,624 miljonus pasažieru un 180 tūkstošus autobusu reisu.

Pēc "Lursoft" datiem, RSA 2009.gadā strādāja ar 2,015 miljonu latu auditēto neto apgrozījumu, kas ir par 19,6% vairāk nekā 2008.gadā, un guva 405 tūkstošu latu peļņu, kas ir par 2,5 reizēm vairāk nekā gadu iepriekš.

Autoostas lielākais akcionārs ir Rīgas pašvaldības uzņēmums "Rīgas satiksme".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!