Foto: Publicitātes foto
Lai stiprinātu savas pozīcijas tirgū, Baltijā lielākais kafijas ražotājs SIA "Melnā kafija" ir investējis 30 000 latu jauna zīmola izveidē. Zīmols "Melna coffee" tiek ieviests ar mērķi palielināt mazumtirdzniecības tirgus daļu Baltijā un eksporta tirgos – Krievijā, Dānijā, Somijā, Baltkrievijā, portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.

Patlaban uzņēmuma Ķekavas ražotnē saražotā produkcija Latvijā veidojot 17,5%, Lietuvā 22%, Igaunijā 2% tirgus. Mazumtirdzniecībai ražoto produktu tirgus daļa Latvijā ir 5%. Uzsākot jaunā zīmola produktu tirdzniecību, ir plānots palielināt tirgus daļu līdz 10%.

Savukārt ilgtermiņā "Melnās kafijas" mērķis ir sasniegt citu Eiropas valstu līmeni, kur kafijas tirgus līderi ir tieši vietējie ražotāji.
"Līdz šim izmantotais mazumtirdzniecības zīmols "Black Professional" cilvēkiem vairāk asociējas ar kafiju, ko ir iespējams pagatavot tikai profesionālajos kafijas aparātos. Sapratām, ka mainot zīmolu un produktu iepakojumu, padarīsim mūsu ražotos produktus pircējiem pieejamākus, tātad – konkurētspējīgākus kopējā kafijas tirgū," zīmola maiņu skaidro uzņēmuma ģenerāldirektors Mārtiņš Čakste.

Pirmo "Melnā kafija" produktu ar jauno zīmolu – "Melna coffee classic", "Melna coffee strong" un "Melna coffee diamond" ražošana uzsākta otrdien.

"Līdz ar jaunā zīmola ieviešanu esam izvirzījuši ambiciozus mērķus – šobrīd mums ir svarīgi saglabāt "Melnās kafijas" stabilo līdera statusu kafijas ražošanā Baltijas reģionam, taču mēs vēlamies būtiski palielināt konkurētspēju arī eksporta tirgos – Krievijā, Dānijā, Somijā, Baltkrievijā. Turpinot nodrošināt maksimāli augstu saražotās produkcijas kvalitāti, pilnveidojot produktus un paplašinot to klāstu, plānojam uzrādīt arvien labākus pārdošanas rezultātus mazumtirdzniecības segmentā Baltijas reģionā, kā arī HoReCa un privāto preču zīmju segmentos," atzīst Čakste.

Kafijas ražotājs SIA "Melnā kafija" nozarē darbojas kopš 1996. gada, nodarbojoties ar kafijas pupiņu un maltās kafijas ražošanu, iepakošanu un pārdošanu, kā arī kafijas aparātu pārdošanu, nomu un apkalpošanu. Uzņēmumā strādā 48 darbinieki.

Uzņēmuma apgrozījums pagājušajā finanšu gadā bija 7,72 miljoni latu, kas ir vairāk nekā divkārtīgs pieaugums salīdzinājumā ar iepriekšējo finanšu gadu. Savu produkciju uzņēmums pārdod Latvijā, kā arī eksportē uz Krieviju, Lietuvu, Igauniju, Somiju, Dāniju, Baltkrieviju un citām valstīm.

"Melnā kafija" speciālisti zaļās kafijas pupiņas iepērk visā pasaulē – gan no lielākajiem piegādātājiem Eiropā, gan pašos kafijas audzēšanas reģionos – Centrālāfrikā, Brazīlijā, Kolumbijā un Āzijas valstīs. Kopš 2010. gada rudens "Melnā kafija" ietilpst Zviedrijas kafijas ražotāja "Löfbergs Lila" uzņēmumu grupas sastāvā un izplata "Löfbergs Lila" uzņēmumu grupas produkciju Latvijā, kā arī ir pārņēmusi "Löfbergs Lila" kafijas distribūcijas vadību Baltijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!