Foto: AP/Scanpix
Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) šā gada septembrī gatavojas atvērt savu pirmo veikalu Igaunijā. Jaunais tirgus spēlētājs visvairāk apdraudot apģērbu izplatītāju „Seppala” un „Lindex” pozījas, vēsta portāls „Delfi.ee.”

Pētījumu aģentūra „TNS Emor” noskaidrojusi, ka Igaunija apģērbu tirdzniecību raksturo sadrumstalots tirgus, kur apģērbu pārdevēji bauda zemu pircēju lojalitāti, tāpēc tie regulāri maina iepirkšanās vietas.

Pašlaik populārākie zīmoli esot „Seppälä”, „Lindex”,” New Yorker”, „ Takko” un „Reserved”. Tirgus līderi, pēc pētījuma aģentūras secinājumiem, cietīs zaudējumus, septembrī ienākot tirgū jaunam konkurentam ar atpazīstamu zīmolu.

Vecuma grupā 24-34 populārākais apģērbu veikals esot „Seppala”, bet vecumā virs 50 gadiem, Igaunijas pircēji biežāk izvēloties iepirkt apģērbu lielveikalos vai tirgū.

Jaunais Igaunijas „H&M” veikals atradīsies tirdzniecības centrā "Rocca al Mare" Tallinā, un tā platība veidos aptuveni 2400 kvadrātmetru.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!