Foto: AFP/Scanpix
Tūrisma operators "Tez Tour" pērn strādāja ar 22,486 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2013.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa pieauga par 42,4% un bija 645,5 tūkstoši eiro, liecina datubāzē "Lursoft" publiskotais uzņēmuma finanšu pārskats.

Uzņēmuma vadības ziņojumā sacīts, ka "Tez Tour" 2014.gadā lielāko vērību pievērsa jau esošo tūrisma virzienu attīstībai, pie viena nemainīgi saglabājot iespējami augstu sniedzamo pakalpojumu kvalitāti. "Nemainīgi ir uzņēmuma darbības uzstādījumi - turpmākā attīstība notiks saskaņā ar izstrādāto stratēģiju, kura vērsta uz uzņēmuma pārdošanas apmēru un tirgus daļas pakāpenisku palielināšanu, kas sasniedzama izstrādājot un piedāvājot tūrisma tirgū jaunus lidojumu virzienus, jaunus kūrortus, jaunas viesnīcas, jaunas ekskursiju tūres, ekskursijas," teikts vadības ziņojumā.

Galvenie pasākumi, kas tiks realizēti šo mērķu sasniegšanai būs "know-how" mārketinga aktivitātes, jaunu, mūsdienīgu informācijas tehnoloģiju pielietošana ceļojumu rezervēšanas-pārdošanas jomā, dažādas lojalitātes akcijas, semināri un citi pārdošanu veicinoši pasākumi.

Vienlaikus uzņēmuma vadība atzīmēja, ka ievērojami pieauga ekskursiju tūru un jūras kruīzu programmas tādos virzienos, kā, piemēram, uz Grieķiju un Itāliju, Vidusjūras reģiona rietumu daļu (Spānijas un Francijas piekraste). Tika paplašināta kūrortu ģeogrāfija valstīs, uz kurām tika organizēti ceļojumi, kā arī viesnīcu izvēles portfeli papildināja jauni ekskluzīvi piedāvājumi.

Pērn tika atklātas arī jaunas čarterlidojumu atpūtas programmas uz Maljorkas salu Spānijā, Kipru, Venēciju un Sardīniju Itālijā.

Lielu vērību "Tez Tour" pērn veltīja ziemas programmu attīstīšanai un pilnveidošanai virzienos, kas saistās ar kalnu slēpošanas kūrortiem (gan Austrijā, gan Itālijā). Tika aptverti jauni kūrortreģioni, piedāvājumā iekļautas jaunas viesnīcas (papildu agrākajām), organizēti arī papildu lidojumi uz Zalcburgu gada nogales svētku periodā. "Minētais pasākumu kopums ļāva ievērojami palielināt tūrisma produktu pārdošanas apmērus," sacīts vadības ziņojumā.

"Tez Tour" arī turpmāk plāno attīstīt kalnu slēpošanas tūru uz Eiropu popularitāti un pieejamību ziemas sezonā, vienlaikus saglabājot tradicionālos pludmales atpūtas un izzinošā tūrisma ceļojumu piedāvājumus uz Ēģipti un Tenerifes salu.

2015.gadā uzņēmums plāno saglabāt pārdošanas apmēru pieauguma tempu.

2013.gadā "Tez Tour" strādāja ar 21,584 miljonu eiro apgrozījumu un guva 453,3 tūkstošu eiro peļņu.

"Tez Tour" ir lielākais tūrisma operators Latvijā. Kompānija dibināta 2002.gadā un pilnībā pieder Luksemburgas kompānijai "Azimuth Investments S.A.".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!