Lai gan "Kentucky Fried Chicken" (KFC) jau šobrīd izjūt konkurentu aktivitātes, īstā cīņa sāksies vēlāk, kad kompānija atvēršot vēl vairākus restorānus, portālam "Delfi" prognozē KFC mārketinga vadītājs Latvijā un Lietuvā Vitalijus Žiauga.

"Jā, esam manījuši konkurentu aktivitātes, taču tās nesauktu par agresīvām. Mēs ticam, ka īstā konkurence sāksies vēlāk, kad pārņemsim lielāku tirgus daļu," norāda Žiauga.

Kā stāsta Žiauga, lielākie KFC konkurenti Rīgā ir "Hesburger" un "McDonald's", taču uzņēmuma konkurentu redzes lokā esot arī virkne ar picērijām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!