Foto: LETA

Līdz ar pašapkalpošanās kasu ieviešanu mazumtirdzniecības tīklos "Rimi" un "Maxima" nav samazināts darbinieku skaits, sacīja kompāniju pārstāvji.

"Rimi Latvia" sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Bite uzsvēra, ka pašapkalpošanās kasu ieviešana "Rimi" veikalu tīklā neietekmē darbinieku skaitu. "Mūsu mērķis ir nodrošināt ērtu un pilnvērtīgu klientu apkalpošanu. Turklāt, ņemot vērā šī brīža darbaspēka izaicinājumus mazumtirdzniecības nozarē, pašapkalpošanās kases ļauj nodrošināt kvalitatīvu pircēju apkalpošanu," sacīja Bite.

Savukārt "Maxima Latvija" komunikācijas vadītājs Jānis Beseris sacīja, ka pašlaik pašapkalpošanās kases ir ieviestas sešos veikalos galvaspilsētā ar mērķi uzlabot klientu iepirkšanās pieredzes kvalitāti. Tāpat viens no būtiskajiem iemesliem bija darbaspēka trūkums, kas joprojām ir jūtams mazumtirdzniecībā. "Šo kasu ieviešana ir arī viens no soļiem, kā cenšamies samazināt arī mūsu darbinieku slodzi. Taču līdz ar pašapkalpošanās kasu ieviešanu darbinieku skaits un darba stundu skaits nav samazināts. Vēl joprojām veikalos pietrūkst darba roku, tādēļ gan meklējam darbiniekus, gan arī šogad plānojam ieviest pašapkalpošanās kases vēl vairākos veikalos," viņš teica.

Mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Rimi Baltic" pērn decembra beigās sāka pašapkalpošanās kasu pilotprojektu Baltijā, tostarp ieviesis pirmās pašapkalpošanās kases Rīgā, tirdzniecības centrā "Origo", kā arī "Rimi" veikalā Valdemāra ielā, Rīgā.

Tāpat ziņots, ka pašapkalpošanās kases ir ieviestas mazumtirgotāja "Maxima Latvija" veikalos. Tirgotājs pirmās pašapkalpošanās kases izveidoja 2009.gadā veikalā A.Deglava ielā 67, Rīgā.

"Rimi" un "Maxima" ir lielākie tirdzniecības tīkli Latvijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!