Foto: LETA
Pirmās ātrās ēdināšanas zīmola "Pizza Hut" picērijas izveidē Latvijā investēti 250 tūkstoši eiro, trešdien picērijas atklāšanā Vecrīgā pauda "Pizza Hut" un "Kentucky Fried Chicken" (KFC) reģionālais vadītājs Baltijas valstīs Kārlis Zandersons.

Viņš norādīja, ka sākotnēji investīcijas "Pizza Hut" picērijas un blakus esošās ēstuves KFC izveidē tika lēstas aptuveni miljona eiro apmērā, taču kopumā abu restorānu atvēršana izmaksājusi lētāk - mazliet vairāk nekā pusmiljonu eiro.

"Pizza Hut" vienu nedēļu jau strādā testa režīmā. Zandersons norādīja, ka restorāns netika reklamēts, lai pārbaudītu gan iekārtu, gan apkalpojošā personāla darbību un varētu identificēt nepilnības, kuras uzlabot. Līdzšinējās atsauksmes par restorānu ir ļoti pozitīvas.

Restorāna atklāšanā mediju taujāts, vai restorānam piegādātos produktus nodrošina arī kāda no vietējām kompānijām, Zandersons atbildēja, ka tā nav, jo ir noteikti uzņēmumi, no kuriem tos drīkst iepirkt, pamatojoties uz franšīzes noteikumiem. Produktus piegādā franšīzes auditētie uzņēmumi, kuri atzīti par pieņemamiem un to produkciju izmanto "Pizza Hut" restorānos.

"Pizza Hut" un KFC reģionālais vadītājs Baltijas valstīs pastāstīja, ka restorāns testa režīmā ir vairāk nekā attaisnojis darbību, jo paredzētais ienākumu apmērs bija lielāks nekā cerēts. Tuvākajā laikā - šā gada beigās vai nākamā gada sākumā - plānots atvērt jaunus "Pizza Hut" restorānus, patlaban izskatot iespējamās atrašanās vietas. Paplašināšanās tuvāko gadu laikā pamazām tiek plānota gan Latvijā, gan Baltijas valstīs. Nākamo restorānu plānots atvērt vienā no Rīgas tirdzniecības centriem.

Vienlaikus Zigurdsons piebilda, ka tuvāko triju gadu laikā netiek plānots atvērt restorānus kādā no citām Latvijas pilsētām - jāredz, kāda būs atsaucība uz jau esošajiem restorāniem un kā attīstīsies uzņēmējdarbības vide.

Runājot par konkurenci ēdināšana sfērā, Zigurdsons klāstīja, ka ātrās apkalpošanas ēdināšanas restorānu jomā "Pizza Hut" vēl ir jāattīstās, ņemot vērā, ka ir gan KFC, gan "Pizza Hut" brendi, ar kuriem aktīvi piedalīties ātrās ēdināšanas tirgū. Restorānu produkts gan esot unikāls, lai "Pizza Hut" nesaskatītu tiešu konkurenci tirgū, tāpēc ir iespējas, kur izpausties

Vecrīgā trešdien oficiāli atklāja pirmo "Pizza Hut" picēriju Latvijā. Tā izvietota ēkas Audēju ielā 14, Rīgā, divos stāvos. Tajā ir vairāk nekā 90 sēdvietu. Picērija testa režīmā strādā jau nedēļu.

Tāpat vēstīts, ka pērn 28. augustā Rīgā, Audēju ielā 14, oficiāli tika atklāts pirmais un pagaidām vienīgais KFC restorāns Latvijā.

"Pizza Hut" ir starptautisks ātras ēdināšanas restorānu tīkls, kura galvenais vadības centrs atrodas Teksasā, ASV. Uzņēmums galvenokārt specializējas dažāda veida picās, piedāvājot arī vistu spārniņus un makaronu ēdienus. "Pizza Hut" pieder "Yum!" - zīmols, kas ir pasaules lielākais restorānu īpašnieks un arī KFC un "Taco Bell" restorānu īpašnieks.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!