Igaunijā un Latvijā strādājošā kolektīvās tiešsaistes pirkumu vides kompānija "Cherry Meedia" no piektdienas pārtrauc darbību, un kompānija norāda, ka jau noslēgto pakalpojumu sniegšanu patērētājiem garantē līgumi, tādēļ lielākā daļa klientu zaudējumus necietīs.

"Cherry Meedia" valdes loceklis Andress Susi sacīja, ka pēdējo mēnešu laikā kompānija aktīvi centās atrast izeju no ekonomiskajām grūtībām, tomēr pašlaik ir pieņemts lēmums pārtraukt darbību.

"Mēs no sirds atvainojamies gan klientiem, gan sadarbības partneriem par to, ka ir pienācis brīdis, kad, neskatoties uz visiem pūliņiem, mums savas durvis ir jāslēdz," teica Susi. "Aktīvi strādājam, lai klienti, kuru rīcībā pašlaik ir apmēram 4000 kuponu, saņemtu savus pakalpojumus; mēģinām palīdzēt visām pusēm un visiem būt pieejami, kā arī sadarbojamies ar patērētāju tiesību aizsardzības departamentu," viņš piebilda.

Kompānija uzsvēra, ka ar visiem pakalpojumu sniedzējiem ir noslēgti līgumi, kas garantē pakalpojumu kupona pircējiem, kā arī ir apmaksāta arī lielākā daļa aviobiļešu, kas "Cherry" iegādātas tūrisma braucieniem.

2010.gadā izveidotā tiešsaistes pirkumu vides kompānija "Cherry Meedia", kas ir starpnieks starp patērētājiem un apkalpojošās sfēras uzņēmumiem, kas vēlas piedāvāt pakalpojumus ar atlaidēm. Pašlaik kompānijas saistības Igaunijā un Latvijā kopumā sasniedz apmēram 1,2 miljonus eiro.

Pērn augustā "Cherry Meedia" pārdeva savu biznesu Lietuvā vietējai kompānijai "Beta Media".

Kopš 2013.gada kompānija nav iesniegusi Igaunijas Komercreģistrā savus finanšu pārskatus. Ceturtdien "Cherry Meedia" nodokļu parādi sasniedza 20 446 eiro.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!