Foto: LETA
Šogad "Tele2" esošo centru pārbūvē, ieviešot jauno pēc "Tele2" AB grupas vadlīnijām Latvijā radīto dizaina konceptu, gan centru tīklu paplašināšanā kopumā investēs aptuveni 340 000 eiro, portāls "Delfi" uzzināja uzņēmumā.

Pērn jaunais "Tele2" centru koncepts tika ieviests piecos centros visā Latvijā, kopumā investējot 179 600 eiro.

Jauno centru koncepts ir radīts Latvijā, ievērojot "Tele2 AB" grupas zīmola vadlīnijas. Koncepta ideja ir veidot "Tele2" centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām.

Jauns "Tele2" centrs šogad atvērts Smiltenē, kas veidots pēc jaunā, Latvijā radītā dizaina koncepta atbilstoši "Tele2" AB grupas vadlīnijām, vienlaikus to arī tehnoloģiski aprīkojot un nodrošinot plašu jaunāko mobilo ierīču sortimentu un pašapkalpošanās stendus manstele2.lv un manazz.lv. Centrā ir radītas arī trīs jaunas darbavietas.

Jaunatklātajā centrā Smiltenē uzstādīti arī mobilo sakaru pašapkalpošanās stendi, kuros var ērti veikt maksājumus un saņemt citus "Tele2" un "Zelta Zivtiņa" sniegtos mobilo sakaru pakalpojumus," atzīst "Tele2" Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe.

Latvijā darbojas 37 "Tele2" centri 21 pilsētā, kuros "Tele2" vidēji mēnesī nodrošina servisu ap 420 tūkstošiem esošo un topošo "Tele2" klientu.

Līdz šim Vidzemes reģionā katru mēnesi tikuši apkalpoti aptuveni 37 tūkstoši cilvēku. Reģionā kopumā ir seši "Tele2" centri – Cēsīs, Madonā, Orgē, Siguldā, Valmierā un jaunatvērtais centrs Smiltenē.

"Tele2" ir daļa no "Tele2 AB" grupas, kas ir viens no straujāk augušajiem telekomunikāciju uzņēmumiem Eiropā. "Tele2 AB" grupai ir 17 miljoni klientu deviņās valstīs. "Tele2" ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas darbojas vienoti visās Baltijas valstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!