Foto: LETA
AS ''Latvijas dzelzceļš'' (LDz) meitasuzņēmuma ''LDz loģistika'' valdi marta beigās atstājis Andris Reķis un kompānijas valde turpmāk darbosies viena cilvēka sastāvā, pavēstīja LDz.

Pirmdien apstiprināti grozījumi "LDz loģistikas" statūtos, paredzot, ka uzņēmuma valde darbojas viena cilvēka sastāvā. Kompānijas valdes priekšsēdētājs joprojām ir Verners Lūsis, savukārt Reķis turpina darbu LDz meitasuzņēmuma "LDz Cargo" valdē.

"LDz loģistikas" prioritāte patlaban ir attīstīt jaunus multimodālos kravu pārvadājumu maršrutus un ar to darbību saistītos pakalpojumus, sekmējot dzelzceļa pārvadājumu attīstību un sadarbojoties ar visiem nozares dalībniekiem Latvijā un ārvalstīs.

Lūsis uzņēmuma valdes priekšsēdētāja amatā ir kopš 2016.gada augusta, bet iepriekš viņš bijis "LDz loģistikas" valdes loceklis, kā arī strādājis vairāku ar transporta nozari saistītu kompānijas valdēs.

"Lūša vadībā "LDz Loģistika" 2016.gada rudenī rekordīsā laikā organizēja testa konteinervilciena maršrutu no Ķīnas rūpnieciskās pilsētas Jivu, kā arī uzņēmuma sekmīgas darbības rezultātā pēdējā pusgada laikā ir pieauguši konteinerpārvadājumi no Vidusāzijas valstīm. Tāpat uzņēmums aktīvi strādā pie jaunu Eirāzijas maršrutu izstrādes un to izmantošanas sekmēšanas Ķīnas, Indijas, Irānas u.c. valstu virzienā," vēstīja LDz.

"LDz loģistika" pērn, pēc neauditētiem datiem, strādāja ar 13,5 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9,6% vairāk nekā 2015.gadā, savukārt kompānijas peļņa saruka par 10,1% - līdz 127 000 eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!