Foto: Publicitātes attēli
Sabiedrisko attiecību aģentūra "Golin Riga" 2018. gadu noslēgusi ar 1,06 miljonu eiro apgrozījumu, no kura 22% veidoja ieņēmumi no sniegtajiem pakalpojumiem ārvalstīs. Salīdzinājumā ar 2017. gadu, kad aģentūras apgrozījums bija 436 tūkstoši eiro, uzņēmums apgrozījumu ir vairāk nekā dubultojis, portālu "Delfi" informēja uzņēmuma vadītāja Elīna Dobulāne.

Kompānijas peļņa pērn sasniegusi 139 758 eiro, bet gadu iepriekš uzņēmums nopelnīja 19 654 eiro.

"Pirms diviem gadiem pievienojāmies globālajam sabiedrisko attiecību tīklam "Golin", kam ir vairāk nekā 50 biroju dažādās valstīs. Tas ļāva iegūt zināšanas, metodes, pieejas, lai šodien ar pārliecību varētu teikt, ka pakalpojums, ko saņem klienti Latvijā, ir tādas pašas kvalitātes, kā tas tiek sniegts Ņujorkā, Čikāgā, Londonā vai Singapūrā," norāda Dobulāne.

Viņa uzsver, ka šī gada prioritātes būšot interešu pārstāvniecības un valdības attiecību prakses stiprināšana, kā arī investīcijas digitālās komandas "Bridge" paplašināšanā.

"Pievienojoties "Golin" tīklam, aģentūra tika reorganizēta. Klasiski sabiedrisko attiecību aģentūrās vienam cilvēkam ir jābūt lieliskam stratēģim, jāspēj radīt radoši koncepti, jānodrošina plānu īstenošana noteiktos termiņos un budžetos, kā arī jāspēj uzrakstīt tekstus dažādiem kanāliem, taču mēs esam izvēlējušies kompetenču modeli G4, kurā darbinieki specializējas noteiktās jomās, tādējādi nodrošinot augstāko kvalitāti," turpina Dobulāne.

"Golin Riga" 2018. gadā organizēja Atbildīga biznesa nedēļu, kā arī uzņēmuma darbinieki vērtēja uzņēmumu sniegumu Ilgtspējas indeksā. Aģentūra pērn izveidoja arī Latvijas influenceru indeksu pēc "Golin" globālās metodoloģijas "Accelerators of Relevance", kas ļauj zīmolu vadītājiem profesionāli veidot sadarbību ar influenceriem, analizējot virkni faktoru, lai noteiktu piemērotāko sadarbības modeli.

Pasaules vadošais sabiedrisko attiecību un komunikācijas industrijas medijs "PRWeek" 2019. gadā "Golin" tīklu atzina par gada aģentūru. "Golin Riga" apvieno datu analīzi ar radošiem risinājumiem, lai klientiem nodrošinātu efektīvus risinājumus. Uzņēmumā ir trīs prakses – korporatīvās komunikācijas un interešu pārstāvniecības, mārketinga komunikācijas un digitālo risinājumu prakse.

"Golin Riga" pašlaik strādā 18 nozares speciālisti. Aģentūra ir daļa no "McCANN" grupas uzņēmumiem Latvijā. Dobulānei pieder 20% "Golin Riga" kapitāldaļu, bet Arnim Vērzemniekam un SIA "McCann WorldGroup" katram pa 40% kapitāldaļu. "McCann WorldGroup" īpašnieks ir Kristaps Siliņš ar 60% kapitāla daļu, bet Aināram Ščipčinskim pieder 40%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!