Foto: Publicitātes foto
"Deichmann" plānos ietilpst vēl šogad atvērt jaunus veikalus Lietuvā un Igaunijā, kā arī nākamgad – Latvijā, informē uzņēmums.

"Ienākšana Latvijas tirgū ir pilnībā attaisnojusi un pat pārspējusi mūsu plānus un gaidas. Esam ļoti apmierināti ar pirmā darbības ceturkšņa rezultātiem. Tas vēl vairāk nostiprina mūsu plānus veikalu tīkla paplašināšanas virzienā nākotnē," atzīst uzņēmuma pārstāve, Baltijas reģiona pārdošanas menedžere Živile Bložiene.

Savu pirmo un pagaidām vienīgo veikalu Latvijā "Deichmann" atvēra šā gada 4. aprīlī Rīgā, jaunajā tirdzniecības centrā "Akropole". Šis ir lielākais uzņēmuma veikals visā Baltijā – tā platība ir ap 1000 kvadrātmetru un tam ir 37 000 kurpju pāru ietilpība. Uzņēmuma plānos ietilpst vēl šogad atvērt jaunus veikalus Lietuvā un Igaunijā, kā arī nākamgad – Latvijā. Vienlaikus Latvijā un Igaunijā uzņēmums plāno ieviest interneta veikalu, kas jau darbojas Lietuvā.

Atskatoties uz iepriekšējo ceturksni Latvijas tirgū, uzņēmums ir novērojis galvenās Latvijas apavu tirgus tendences. Latvijas patērētāji vēlas augstas kvalitātes apavus par konkurētspējīgu cenu. Populāras ir sportiskās tendences, kas šobrīd ir aktuālas visā pasaulē, pateicoties "athleisure" tendencei, kad sportiskā stila apavi tiek pieskaņoti ikdienas apģērba stilam. Šī tendence kļūst arvien populārāka, jo cilvēki tiecas pēc ērtākiem apaviem ne vien brīvā laika pavadīšanai un sportiskajām aktivitātēm, bet arī ikdienai – darba un studiju gaitām. Tā rezultātā sportisko apavu pieprasījums audzis ne vien Latvijā, bet visās Baltijas valstīs. Tiek prognozēts, ka šī tendence turpinās pieaugt, vairojot pieprasījumu pēc kedu un botu tipa apaviem un tā saucamajām "tūristu sandalēm". Šīs "neglītās modes" tendences ir aktuālas visā pasaulē. Latvijas patērētājiem ir svarīgas pasaules modes tendences, tādēļ var novērot tiešu pasaules tendenču ietekmi uz Latvijas apavu tirgu.

"Augustā bija novērojams bērnu apavu pieprasījuma pieaugums, gatavojoties skolas un bērnu dārza gaitu atsākšanai," atklāj Bložiene.

Uzņēmums norāda, ka sortiments Latvijas veikalā ir tāds pats kā Vācijā un pārējās Baltijas valstīs ar dažiem pielāgojumiem vietējai gaumei un tendencēm. Tajā ietilpst tādi zīmoli kā "Elefanten","Gallus" un "Medicus", kā arī "premium" segmenta apavi no "5th Avenue". Tāpat ir pieejams jauniešu kolekcijas zīmols "Graceland", ka'arī sporta apavu zīmols "Victory". Sortimentā ir arī tādi pazīstami zīmoli kā "Adidas", "Nike" un "Fila ' u.c.

Plānotās investīcijas visas "Deichmann" grupas mērogā 2019. gadā sasniedz rekordlielu summu – 285 miljonus eiro. Šie līdzekļi tiek ieguldīti esošo veikalu tīkla modernizācijā un jaunu veikalu atvēršanā, kā arī internacionalizācijā un digitalizācijā. 2019. gadā grupa plāno visā pasaulē atvērt 229 jaunus veikalus un modernizēt 256 esošos veikalus.

"Deichmann" ir tirgus līderis Vācijas un Eiropas apavu biznesā. Kopš 1913. gada tas ir ģimenes uzņēmums. Uzņēmums tika dibināts pirms vairāk nekā 100 gadiem Esenē, Vācijā, kur joprojām atrodas uzņēmumu grupas galvenā mītne. 2018. gada 31. decembrī uzņēmumam piederēja 4 053 veikali, kā arī 40 interneta veikali, un tas nodarbināja 40 698 cilvēkus. Pagājušajā finanšu gadā "Deichmann" SE kopējais apgrozījums 25 Eiropas valstīs un ASV sasniedza 5,8 miljardus eiro (neto apgrozījums pieci miljardi eiro).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!