Foto: Shutterstock

Šī gada februārī "Olainfarm" pieņēma stratēģisku lēmumu un nodibināja meitas uzņēmumu Krievijā, Maskavā, informē uzņēmums.

Krievija ir viens no "Olainfarm" galvenajiem noieta tirgiem un atrašanās tajā ir stratēģiska prioritāte. Jaunais meitas uzņēmums veicinās "Olainfarm" iespējas veikt padziļinātu noieta tirgus izpēti un pilnvērtīgāk reaģēt uz klientu vajadzībām, pārvaldīt produktu virzību un tirdzniecības procesus. Līdz šim AS "Olainfarm" nebija tieša pieeja noieta tirgiem un produktus NVS valstīm piegādāja, slēdzot partnerības līgumus.

""Olainfarm" zīmols Krievijā ir labi atpazīstams, mūsu produkcija ir nozīmīga klientu veselībai, īpaši neiroloģijā, psihiatrijā un urīnceļu infekciju ārstēšanā. Kā liecina noieta tirgus izpētes aģentūras dati, katru gadu 1,8 milj. Krievijas pacientu lieto "Olainfarm" medikamentus, lai ārstētu dažādas veselības problēmas, tai skaitā iekaisumus, sāpes, depresiju, kognitīvos traucējumus, lai tādā veidā atkal varētu pilnvērtīgi baudīt dzīvi," skaidro AS "Olainfarm" valdes locekle un izpilddirektore Elena Bušberga.

Meitas uzņēmumu Krievijā vadīs pieredzējis eksperts pārdošanas, mārketinga un reklāmas jomā ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi starptautiskās farmācijas kompānijās.

"Šis ir stratēģisks solis "Olainfarm" ilgtermiņa klātbūtnei Krievijā, apliecinot mūsu saistības ar šīs valsts veselības aprūpes vajadzībām un pacientu labklājību. Mūsu mērķis ir arī nodrošināt procesu ilgtspējību un caurskatāmību, uzlabot uzņēmuma reputāciju, kā arī radītu papildu vērtību mūsu darbiniekiem, biznesa partneriem, sabiedrībai, akcionāriem un organizācijai kopumā," turpina Bušberga, "šobrīd mēs aktīvi veidojam jaunās pārdošanas un mārketinga organizācijas komandu un meklējam jaunus un ambiciozus talantus, kas pievienotos mūsu komandai Krievijā."

Olainfarm grupas ieņēmumi 2019. gadā sasniedza 137,3 miljonus eiro, kas ir palielinājums par 10%. Grupas tīrā peļņa 2019. gadā bija 27,4 miljoni eiro, kas ir vēsturiski vislielākais grupas tīrās peļņas apmērs. Peļņa palielinājās par 156% salīdzinājumā ar 2018. gadu. Salīdzinot ar 2018. gada rezultātiem, "Olainfarm" apgrozījums Krievijā palielinājās par 23%, Latvijā par 5%, Baltkrievijā par 10%, Centrālās Āzijas reģionā par 13%, ES valstīs par 12%, citās valstīs par 10%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!