Foto: F64

Atbalstot valdības pastiprinātos drošības pasākumus un rūpējoties par klientu un darbinieku veselību, "Swedbank" filiāles no 1. aprīļa līdz ārkārtas situācijas beigām varēs apmeklēt tikai pēc iepriekšēja pieraksta, portālu "Delfi" informēja bankā.

Iespēja pierakstīties uz konkrētu apmeklējuma laiku "Swedbank" filiālē pastāv jau vairākus gadus un ļauj līdz minimumam samazināt ne vien gaidīšanas laiku, bet arī iespējamu drūzmēšanos. Tie arī ir galvenie iemesli, kāpēc no trešdienas, 1. aprīļa, iepriekšēja pierakstīšanās būs vienīgā iespēja apmeklēt "Swedbank" filiāli. To iespējams izdarīt bankas mājaslapā vai pa tālruni 67445555.

Šie drošības mēri papildina jau iepriekš veiktās izmaiņas "Swedbank" filiāļu darbā, pielāgojot to darba laiku un ieviešot citas papildu drošības prasības, piemēram, maksimālo cilvēku skaitu telpā un minimālo distanci starp tiem. Ierobežojumi būs spēkā līdz valstī izsludinātā ārkārtas stāvokļa beigām.

Vienlaikus banka atgādina, ka visi ikdienas "Swedbank" pakalpojumi ir pieejami bankas mobilajā lietotnē vai internetbankā – gan ikdienā, gan ārkārtas situācijā, ko Covid-19 ietekmē piedzīvojam šobrīd. Vismaz deviņus no desmit jautājumiem var atrisināt internetbankā vai mobilajā lietotnē, uz filiāli nedodoties, norāda bankā.

Savukārt lai klientiem palīdzētu orientēties ar Covid-19 saistītās informācijas plūsmā, "Swedbank" internetbankā izveidojusi vietni swedbank.lv/covid19, kur vienuviet apkopotas visas šī brīža aktualitātes – bankas digitālās iespējas, jautājumi un atbildes par kredītbrīvdienām, apdrošināšanu u.c.

Tur atrodama arī aktuālā informācija par filiāļu darba laiku un saite uz klātienes apmeklējuma rezervācijas formu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!