Foto: Publicitātes foto

Piena pārstrādes uzņēmums "Food Union" noslēdzis 5,5 miljonus eiro vērtu investīciju projektu, kura ietvaros AS "Rīgas piena kombināts" ir izveidota jauna "Kārums" biezpienu sieriņu ražotne ar jaunām tehnoloģiskajām līnijām, informē uzņēmums.

Tas ļaus uzņēmumam ne tikai palielināt biezpiena sieriņu ražošanas apjomus un eksportu, bet arī drīzumā piedāvāt dažādus jaunus produktus.

Līdz ar jauno ražotni un ražošanas līnijām precizēts arī zīmola stāsts, atjaunota zīmola vizuālā identitāte un mainīti iepakojumu dizaini.

2018. gada sākumā "Food Union" uzsāka veidot Svaigo piena produktu izcilības centru, kas paredzēja "Kārums" ceha būvniecību 2,25 miljonu eiro apmērā un jaunu biezpiena sieriņu ražošanas iekārtu iegādi 3,25 miljonu eiro apmērā.

Visas ražošanas Rīgā koncentrācijā vienuviet AS "Rīgas piena kombināts" teritorijā un infrastruktūras modernizācija kopumā investēti 6,25 miljoni eiro. Ar "Kārums" ceha atklāšanu tiek noslēgti pirmie divi no Izcilības centra izveides posmiem, bet līdz gada beigām tiks noslēgts arī trešais.

""Kāruma" pārmaiņu stāsts sākās ar nepieciešamību palielināt biezpiena sieriņu ražošanas jaudas augošā pieprasījuma dēļ. Mēs saredzējām potenciālu gan "Kārums" zīmola tālākā stiprināšanā Baltijā, kas nu jau ir kļuvis par "Kārums" mājas tirgu un eksporta tirgos, gan biezpiena sieriņu kategorijas attīstībā jaunos formātos. Jaunā ražotne būs pielāgota arī apmeklētāju uzņemšanai ražošanas apskatei, tiklīdz tas būs iespējams," stāsta "Food Union" vadītājs Eiropā Normunds Staņēvičs.

Foto: Delfi

"Mūsu mērķis bija vienkāršot un atsvaidzināt "Kārums" vizuālo tēlu, vienlaikus stiprinot tā atslēgas elementus," skaidro Ieva Ražinska, "Food Union" mārketinga vadītāja.

Uzņēmums ir nolēmis tā komunikācijā un izskatā atjaunot daudzu kopš bērnības iecienīto simbolu – vārnu, kas nedaudz citā izskatā atkal kļūs par zīmola centrālo tēlu. Iepakojumos saglabāta "Kārums" produktiem raksturīgā oranžā krāsa, un iepakojumus tagad rotās lielas ogas, augļi un citas piedevas.

"Kārums" produktu portfelī pašlaik ir 37 produkti, starp kuriem ir biezpiena sieriņi, jogurti, deserti, krēmi un krēmīgie biezpieni, svaigie sieri, kā arī saldējums. Jau drīz pie patērētājiem nonāks arī virkne jaunu "Kārums" produktu, par kuriem tiks ziņots atsevišķi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!