Foto: Shutterstock
Ārkārtējās situācijas laikā no 9.novembra līdz 6.decembrim darba devējam būs jānodrošina darbiniekiem attālinātā darba iespējas, teikts piektdien valdības ārkārtas sēdē pieņemtajā rīkojumā par ārkārtējās situācijas izsludināšanu.

Rīkojumā norādīts, ka darba devējam ir pienākums nodrošināt darbiniekiem attālinātā darba iespējas, ja darba specifika to pieļauj un darbiniekam ir iespējas mājās pilnvērtīgi veikt darba pienākumus.

Darba devējam arī ir pienākums darbam klātienē nodrošināt darbiniekiem individuālos aizsardzības līdzekļus, kas ir nepieciešami darba pienākumu veikšanai (piemēram, mutes un deguna aizsegus, priekšautus, virsvalkus).

Tāpat darba devējam ir pienākums noteikt pasākumus Covid-19 izplatības ierobežošanai darba kolektīvā, nosakot atbildīgo personu par šo pasākumu ieviešanu darbavietā un informējot darbiniekus par minētajiem pasākumiem.

No pirmdienas, 9.novembra, līdz 6.decembrim Latvijā izsludinās ārkārtējo situāciju Covid-19 ierobežošanai.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!