Foto: Publicitātes foto

Kopš atklāšanas 2019. gada rudenī "Rimi" e-veikalā ieguldīti vairāk nekā divi miljoni eiro autoparka paplašināšanā, jaunu preču komplektēšanas centru izveidē, īpašu noliktavu aprīkošanā, kā arī darbinieku skaita palielināšanā, liecina mazumtirgotāja sniegtā informācija.

"Rimi" arī paplašinājis e-veikala pirkumu piegādes teritoriju un saīsinājis laiku no preču pasūtīšanas līdz nokomplektētā pirkuma saņemšanas brīdim.

"Šogad "Rimi" plānot turpināt e-veikala izaugsmi, paplašinot tā sortimentu, kapacitāti un piegādes maršrutu tīklu, lai kļūtu pieejami plašākam Latvijas iedzīvotāju lokam. Šobrīd Rimi e-veikalā ir reģistrējušies vairāk nekā 100 000 lietotāju, un ik dienas veikto pirkumu apjoms ir desmitkāršojies. Mūsu dati liecina, ka iepirkšanos "Rimi" e-veikalā vismaz vienu reizi izmēģinājis katrs piektais Latvijas iedzīvotājs, un vairāk nekā 80% klientu e-veikalā iepērkas vairākas reizes mēnesī," skaidro "Rimi Latvia" e-komercijas formāta direktors Didzis Kirstuks.

Nedaudz vairāk nekā gada laikā "Rimi" e-veikalā par vairāk nekā 250 audzis darbinieku skaits, savukārt autoparks palielināts vairāk nekā trīs reizes un papildināts ar specializētu transportu vairāk nekā viena miljona eiro vērtībā. Salīdzinot ar darbības sākuma posmu, atklāti četri jauni "Rimi Drive" un mājas piegāžu komplektēšanas centri, kas izbūvēti "Rimi" hipermārketos, kopējām investīcijām veidojot ap vienu miljonu eiro. Lielākā daļa šo investīciju ieguldītas speciālās, tikai e-veikalam paredzētās noliktavās ar atbilstošiem temperatūras režīmiem, kurās tiek uzglabāti jau nokomplektētie pasūtījumi, t. sk. produkti ar augstām prasībām pret uzglabāšanas temperatūru (zivis, maltā gaļa u. c.), pirms piegādes vai izsniegšanas klientiem.

"Kā liecina aptaujas rezultāti, "Rimi" e-veikalu visbiežāk izmanto cilvēki, kuru ikdiena rit dinamiskā režīmā – galvaspilsētas iedzīvotāji, ekonomiski aktīvi, jauni cilvēki, kuriem svarīgi apvienot darbu, privāto un sabiedrisko dzīvi un citus pienākumus. Zināmā mērā "Rimi" e-veikala pieprasījums tieši rīdzinieku vidū ir saistīts arī ar šī brīža piegādes areālu – tā ir Rīga, Pierīga, Jūrmala un tuvākās pilsētas. Taču gada laikā esam būtiski paplašinājuši piegāžu maršrutus un arī turpmāk plānojam palielināt e-veikala kapacitāti, pievienojot jaunus piegāžu virzienus. Šobrīd e-veikalā veiktos pasūtījumu, ar piegādi "Rimi Drive", var saņemt jau tajā pašā dienā," stāsta Kirstuks.

Teju 70% aptaujāto norādījuši, ka preču iegādē galvenais kritērijs ir pozitīva iepriekšējā pieredze. Šobrīd piegādes teritorijā ietilpst Rīga, Jūrmala, Olaine, Jaunmārupe, Medemciems, Baloži, Ķekava, Daugmale, Salaspils, Ikšķile, Ādaži un Baltezers.

Aptauju sadarbībā ar "Rimi" veicis "Norstat", 2021. gada februārī aptaujājot 1007 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!