Foto: Publicitātes foto
Latvijas alus tirgus ir unikāls ar to, ka starptautiskie zīmoli tajā negūst lielu popularitāti, bet patērētājs dod priekšroku tieši vietējiem ražojumiem, stāsta "Cēsu alus" valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone. Lai gan Latvijā alus segmentā ir ļoti daudz spēlētāju, viņa uzskata, ka šāda veida konkurence kopumā nāk par labu, jo mazajiem alus darītājiem ir cita pieeja un ar savu darbošanos tie palielina patērētāju interesi par alu kā produktu.

"Cēsu alus" vadītāja stāsta, ka pēdējos gados alus patēriņa apjoms Latvijā ir samazinājies, līdz ar to ražotājs iekaro arī citus dzērienu segmentus. Populārākas kļūst alkoholisko dzērienu bezalkoholiskās alternatīvas – pie bezalkoholiskā alus un sidra patērētājs jau ir pieradināts, bet šāda veida kokteiļus vēl jāiepazīst.

Eva Sietiņsone uzņēmumā "Cēsu alus" sāka strādāt 25 gadu vecumā, un viņai gandrīz divdesmit gadu laikā, kas aizvadīti šajā uzņēmumā, bijusi iespēja pieredzēt ievērojamas pārmaiņas. Kā viņa saka intervijā "Delfi Bizness": "Mainījies ir viss."

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!