Foto: Publicitātes foto

Profesionālo tīrīšanas iekārtu tirgotājs "Kärcher" 5. augustā Mūkusalas ielā 41 atklājis jau otro salonveikalu Rīgā, kur apmeklētāji varēs izmēģināt dažādas iekārtas, informē uzņēmuma pārstāve Maija Sadauska.

"Kärcher" centrs Mūkusalas ielā ir otrais uzņēmuma veikals Latvijā. Tā attīstībā ieguldīts 200 000 eiro un veikala platība ir 260 kvadrātmetri. Kopš pirmā veikala atklāšanas Latvijā 2011. gadā uzņēmuma attīstībā investēti vairāk nekā 500 000 eiro. 2020. gadā pārdošanas apjoms Latvijā sasniedza 5,9 miljonus eiro. Kopumā tuvāko gadu laikā plānots atvērt vairākus jaunus uzņēmuma centrus Latvijā un paplašināt servisa tīklu, stāstīja Sadauska.

"Šie ieguldījumi ir daļa no mūsu izaugsmes plāna, kura mērķis ir preču apgrozījuma divkāršošana nākamo piecu gadu laikā. "Kärcher" produktus visā valstī izplata lieli mazumtirdzniecības tīkli un oficiālie dīleri, mūsu centrs piedāvā saviem klientiem pilnu izstrādājumu klāstu ar vairāk nekā 500 veidu precēm, kā arī sniedz tehniskas konsultācijas tīrīšanas jautājumos jebkurā jomā, personīgus ieteikumus par ierīču iegādi, produktu demonstrācijas un papildu garantijas," stāsta Andrejs Masulis, "Kärcher" Latvija valdes priekšsēdētājs.

Ņemot vērā pasaulē valdošo situāciju un apstākļus Covid-19 ietekmē, preces dezinfekcijai ir kļuvušas pieprasītas un sabiedrībā ir aktualizējušies jautājumi par tīrības un dezinfekcijas nozīmību. Kopumā "Kärcher" apgrozījums pasaulē ir audzis par 20%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu.
Daudz aktuālāki ir kļuvuši tvaika tīrītāji, kas pirms Covid-19 izraisītās pandēmijas nebija vēl tik labi pazīstami, taču nu jau ir kļuvuši par deficītu. Jāņem vērā, ka šobrīd ražošanas jauda ir uzlabojusies, un tie atkal būšot brīvi pieejami rudenī.

Uzņēmums savas darbības tuvākajā piecgadē Latvijā plāno savā sortimentā ieviest dažādus jaunus produktus, kas ir plaši pazīstami un pielietoti ārzemēs, taču Latvijā līdz šim nav pārdoti, piemēram, municipālās uzkopšanas mašīnas. Tāpat tuvākās nākotnes plānos ir attīstīt sausā ledus tīrīšanas tehnoloģiju izmantošanu, kas būtiski uzlabo profesionālo darba efektivitāti un ir videi draudzīgs tīrīšanas veids.

Papildus tam, uzņēmums Latvijā vēlas attīstīt pašapkalpošanās un automātisko automazgātavu aprīkojuma tirdzniecību un aktualizēt ultra augstspiediena profesionālos mazgātājus ar darba spiedienu, kas sasniedz 1000 un vairāk bārus, kas ir neatņemams palīgs tādās jomās kā ceļu būvē, kuģu būvē, betona rūpnīcās u.c. industriālajām vajadzībām, pastāstīja uzņēmumā.

SIA "Kärcher" darbojas Latvijas tirgū kopš 2011. gada. Uzņēmumā strādā aptuveni 30 darbinieki. Tam ir divas Kärcher centra pārstāvniecības, serviss un plašs izplatīšanas tīkls visā valstī, kurā ietilpst daudzi mazumtirdzniecības veikali un pilnvarotie izplatītāji. SIA ""Kärcher" apgrozījums 2020. gadā bija 5,8 miljoni eiro, bet peļņa pēc nodokļu nomaksas - gandrīz 170 tūkstoši eiro.

"Kärcher" ir ģimenes uzņēmums, kuru 1935. gadā Vācijā dibināja izgudrotājs Alfrēds Kerhers (Alfred Kärcher). Šobrīd "Kärcher" ir pasaules līderis tīrīšanas iekārtu un risinājumu jomā un piedāvā plašu tehnikas klāstu jebkāda veida uzkopšanai un tīrīšanai lietošanai gan mājās, gan profesionālām vajadzībām. Uzņēmuma "Kärcher" pārstāvniecības atrodas 73 valstīs. Uzņēmums nodarbina vairāk nekā 13 000 darbinieku, kā arī tam pieder 24 tirdzniecības un loģistikas centri. Savukārt 2020. gadā tā kopējais apgrozījums visā pasaulē sasniedza 2,7 miljardus eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!