Foto: Publicitātes foto/Kaspars Dobrovoļskis
"Jaunie ierobežojumi ir spēcīgs sitiens tirdzniecības centru nozarei, jo ar vasaru bija par maz, lai bizness varētu atkopties," uzsver tirdzniecības centra "Domina Shopping" vadītāja Dina Bunce.

Jāpiebilst, ka sākotnēji tikšanās iemesls ar "Domina Shopping" vadītāju klātienē pašās septembra beigās bija cits. Tirdzniecības centra komanda tobrīd bija priecīgi satraukta, gaidot Baltijas mērogā iespaidīgās izklaides zonas "Apollo Skypark" atklāšanu. Tiesa, jau tobrīd virmoja dažādas idejas par to, kā Latvija turpmāk dzīvos, ņemot vērā vīrusa Covid-19 pieaugošo izplatību. Šobrīd nu jau ir pilnīgi skaidrs, ka oficiālā jaunās daļas atklāšana jāatliek, centram ir jāpielāgojas jaunajām prasībām. Tāpēc sarunu turpinām neklātienē brīdī, kad valstī ir noteikta ārkārtējā situācija. 

Dina Bunce stāsta par tendencēm un e-komercijas ietekmi, kā arī pieredzi Lietuvā, kur lielākos tirdzniecības objektos pagaidām var iegriezties tikai potēti vai Covid-19 pārslimojuši cilvēki, uzrādot sertifikātu.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!