Foto: Pixabay
Šī gada sākumā pašmāju darba vides risinājumu uzņēmums "A-Birojs" iegādājies SIA "Baltijas Biroju serviss" biznesu, informē uzņēmums.

Darījums paredz "Baltijas Biroja serviss" aktīvu iegādi, klientu portfeļa pārņemšanu un darbinieku integrāciju "A-Birojs" struktūrā. Uzņēmuma vadība atklāj, ka šis pirkums ļaus kāpināt "A-Birojs" biznesa kapacitāti, 2022. gadā par 30% palielinot apgrozījumu, tam sasniedzot 12,5 miljonus eiro. Savukārt par 25% palielinātais klientu skaits paplašina "A-Birojs" tirgus daļu, iegūstot līdera pozīcijas darba vides risinājumu segmentā.

"A-Birojs" un "Baltijas Biroju Serviss" darījums uzskatāms par noslēgtu ar šī gada 1. februāri, uzņēmuma vadītāja pienākumus turpinot pildīt "A-Birojs" valdes loceklim Artūram Dombrovskim. Darījuma summa netiek atklāta.

SIA "A-Birojs" valdes loceklis Artūrs Dombrovskis teic, ka darījums ar "Baltijas Biroja serviss" ir likumsakarīgs solis uzņēmuma attīstībā. Šis darījums ļāvis uzņēmumam palielināt piedāvātā pakalpojumu un preču portfeļa konkurētspēju, kā arī stiprināt tirgus pozīcijas biroja tehnikas nomas, servisa un drukas iekārtu izejmateriālu ražošanas segmentā, kurā līdz šim "Baltijas Biroju serviss" bijis viens no lielākajiem spēlētājiem Latvijā.

"Piecu gadu laikā esam kāpinājuši apgrozījumu par vairāk kā 70%, nodrošinot kafijas un ūdens iekārtu nomas, korporatīvo dāvanu izgatavošanas un biroja preču piegādes pakalpojumus visā Latvijā. Šobrīd ir īstais laiks, lai uzsāktu esošā tirgus segmenta dalībnieku konsolidāciju, tādējādi nodrošinot uzņēmuma tālāku izaugsmi. Konkrētā darījuma kontekstā mūsu svarīgākā prioritāte ir jauno darbinieku veiksmīga integrācija "A-Birojs" struktūrā, kā arī pārņemto klientu līgumsaistību izpildes nepārtrauktība. Nenoliedzami kā vienu no nākamajiem soļiem uzņēmumam attīstībā redzam iespējas paplašināt darbības mērogu uz Baltijas reģionu, turklāt neizslēdzu citu tirgus dalībnieku pievienošanu," teic Dombrovskis.

Raksturojot Covid-19 radītās pandēmijas ietekmi uz darba vides risinājumu segmentu, Dombrovskis norāda, ka reaģējot uz izmaiņām uzņēmējdarbības procesu organizācijā, vairums esošā segmenta uzņēmumu ir veiksmīgi pielāgojušies, paplašinot piedāvājumu ar tādām svarīgām kategorijām kā medicīnas un higiēnas preces. "A-Birojs" uzsācis jaunu darbības virzienu - telpu uzkopšanas pakalpojumu sniegšanu.

"Par spīti tam, ka daudzās nozarēs darbs no biroja pārcēlās uz darbu no mājām, liela daļa uzņēmumu turpināja strādāt pilnā apmērā vai daļēji klātienes režīmā. Lai arī samazinājās ikdienas biroja preču pieprasījums, uzņēmumi būtiski palielinājuši investīcijas darba vides higiēnas un darbinieku labbūtības nodrošināšanā, kā arī attālinātā darba risinājumu izveidei saviem darbiniekiem. Tā kā darbinieki pakāpeniski atgriežas birojos, lai nodrošinātu Covid-19 epidemioloģisko prasību ievērošanu darba vietā, ievērojami audzis pieprasījums pēc medicīnas un higiēnas precēm," piebilst Dombrovskis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!