Foto: LETA

Laikā, kad cenas kāpj gandrīz vai visām ikdienas precēm un pakalpojumiem, iedzīvotāji meklē iespējas, kā ietaupīt. Lietoto apģērbu tirgotājs SIA "Humana Latvia" prognozē, ka šādos apstākļos cilvēki varētu mēģināt ietaupīt arī, jauna apģērba vietā biežāk pērkot lietotu.

"Palielinoties cenām ikdienas precēm, iespējams, ka aizvien vairāk cilvēku izvēlēsies iepirkties lietoto apģērbu veikalos, jo šajos veikalos var iegādāties mūsdienīgu un kvalitatīvu apģērbu ikviena maciņam," uzskata "Humana Latvia" pārstāvji.

Tirgotāja apgrozījums pērn, salīdzinot ar 2020. gadu, būs samazinājies, prognozē uzņēmumā. To "Humana Latvia" skaidro ar Covid-19 otro vilni, kā arī trešā viļņa sākumu 2021. gada nogalē, kad veikali bija slēgti.

Kā papildu iemeslus "Humana Latvia" pārstāvji min arī mazumtirgotājiem noteiktos ierobežojumus saistībā ar pircēju maksimālo skaitu veikalā, kā arī rudenī pieņemto prasību par Covid-19 pārslimošanas vai vakcinācijas sertifikātu esamību, lai apmeklētu veikalus.

"Humana Latvia" pārstāvji stāsta, ka uzņēmums pandēmijas laikā koncentrējies uz esošo veikalu uzlabošanu un pārveidi. Vienlaikus pandēmijas sākumposmā vienu "Humana" veikalu nācās aizvērt.

Latvijā šobrīd strādā 22 veikali "Humana" un trīs veikali "Humana Vintage". Pandēmijas laikā kopā ar "Humana Latvia" partneriem citās Baltijas valstīs tika atvērts kopīgs interneta veikals klientiem Eiropas Savienībā "think2.eu".

Kā liecina "Lursoft" informācija, 2020. gadā "Humana Latvia" strādāja ar 6,433 miljonu eiro apgrozījumu un 32 880 eiro peļņu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!