Foto: DELFI

"Šodien ir puišu diena," intervijas gaitā pasmejamies ar ielu modes zīmola "One Wolf" izveidotājām māsām Agnesi Narņicku un Sarmīti Mickeviču – Vecrīgas salonā cits aiz cita ienāk studenti, jauni vīrieši, pielaiko saulesbrilles, nobildējas, sūta draugiem novērtēt, pacilā un mēra džinsus.

Paralēli šai rosībai runājam par to, ko un kā gan uzņēmuma darbībā, gan nozarē mainījusi pandēmija, kāda ietekme bijusi karadarbības sākšanai Ukrainā, kā iespējams noturēties modes biznesā. Šim "unisex" zīmolam šogad ir desmitgade, un, iekāpjot nākamajā, Sarmīte atzīst, ka būtībā pašlaik nākas dzīvot un plānot īsos laika nogriežņos un strauji pielāgoties. Agnese piebilst, ka atkal ir posmā, kad stratēģiski jādomā par eksporta attīstīšanu.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!