Foto: Publicitātes foto/AS "Longo Group"

Lietoto auto tirgotājs "Longo Group" noslēdzis pirmo ceturksni ar apgrozījuma pieaugumu par 120% salīdzinājumā ar 2021. gada tādu pašu periodu.

Uzņēmuma ieņēmumi no pārdotajām automašīnām 2022. gada janvāra-marta periodā veidoja 8,9 miljonus eiro un EBITDA bija 0,2 miljoni eiro. Uzņēmuma bruto peļņa norādītajā periodā veidojusi 1,1 miljonu eiro, kas ir par 143% vairāk nekā tajā pašā periodā 2021. gadā. Arī šā gada aprīlī "Longo Group" uzstādījis jaunu pārdošanas rekordu, sasniedzot 4,4 miljonu eiro apgrozījumu mēneša laikā.

"Digitālo kanālu nozīme lietoto auto tirdzniecībā arī šogad saglabājas nemainīgi liela. Pateicoties "Longo Group" digitālajiem kanāliem, arvien vairāk klientu dod priekšroku pirmo saziņu sākt attālināti," norāda Edgars Cērps, "Longo Group" dibinātājs un valdes priekšsēdētājs.

Grupai ir ambiciozi plāni atlikušajam 2022. gadam – palielināt peļņu un ieņēmumus. Lai to panāktu, tiks aktīvi strādāts pie zīmola atpazīstamības, lietoto auto tirdzniecības tīkla piedāvāto automašīnu klāsta paplašināšanas. "Lai sasniegtu mērķus, 2022. gadā mēs turpināsim strādāt pie inovatīvajiem risinājumiem, attīstīsim jaunus lietoto auto iepirkuma kanālus un pievērsīsimies servisa centra jaudas palielināšanai," pauž Cērps.

Uzņēmuma filiāles, kas pārdod automašīnas, šobrīd atrodas Latvijā, Lietuvā, Igaunijā. Tikmēr Nīderlandē, Beļģijā un Vācijā uzņēmumam ir filiāles, kas specializējas transportlīdzekļu iegādē to pārdošanai Baltijā. 2019. gada maijā "Longo" Rīgā atvēra tirdzniecības laukumu ar 450 auto ietilpību. 2022. gada sākumā Panevēžā, Lietuvā, tika atvērts pastāvīgs lietoto automašīnu pārdošanas salons tirdzniecības centrā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!