Foto: LETA
Pandēmijas ierobežojumi, rekordaugstā inflācija, jauni cilvēku paradumi un taupība liek mainīties tirdzniecības centru industrijai. Aktīvi tiek pārveidots to saturs un fokuss – tirdzniecībai līdzvērtīgi ir medicīnas, izglītības un citi pakalpojumi un, protams, izklaide. Darbību izvērš pieejamo cenu zīmoli, atlaižu veikali.

Krievijas sāktā kara Ukrainā un ar to saistītās neskaidrības dēļ gan kopumā zīmolu paplašināšanas plāni ir bijuši piesardzīgi un arī atlikti. Iespējams, šogad, ja situācija nepasliktināsies, Baltijas reģionā parādīsies jauni tirgus dalībnieki.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!