Foto: Publicitātes foto

Somijas un Baltijas lielākās ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes "Hesburger" pārdošanas apjoms Latvijā 2022. gadā, salīdzinot ar 2021. gadu, kāpis par 30,34%, sasniedzot 43,08 miljonus eiro. Šogad uzņēmums fokusēsies uz digitālu un ilgtspējīgu risinājumu ieviešanu, ziņo "Hesburger"

"Lai gan 2022. gads ir bijis pārbaudījumiem pilns gan kara Ukrainā, gan energokrīzes un straujās inflācijas dēļ, esam piedzīvojuši ļoti strauju izaugsmi visās trīs Baltijas valstīs. To ietekmējuši vairāki faktori, piemēram, aktīva iedzīvotāju atgriešanās pie maltīšu ieturēšanas ārpus mājas, ko iepriekš liedza pandēmijas ierobežojumi. Tāpat nozīmīga ietekme bijusi "Hesburger" īpašajiem mēneša piedāvājumiem," skaidro "Hesburger" mārketinga un starptautiskās attīstības direktore Ieva Salmela.

Nozīmīgs biznesa atbalsts ir arī daudzveidīgu pārdošanas kanālu pieejamība, radot iespēju veikt pasūtījumus uz vietas restorānos, auto kasē, izmantojot "Hesburger" mobilo aplikāciju un partnera piegādes servisu.

2022. gadā uzņēmums veicis investīcijas ķēdes 50. restorāna atvēršanā Cēsīs, kā arī astoņu restorānu renovācijā.

Kopumā pārdošanas apjoms Baltijas valstīs pērn sasniedza 128,52 miljonus eiro, no tā lielāko daļu veidojot Lietuvas tirgum. Salīdzinot ar 2021. gadu, Lietuvā noiets pieaudzis par 30,47% un sasniedzis vairāk nekā 47,10 miljonus eiro. Turpretim Igaunijā tas kāpis par 28,07%, sasniedzot vairāk nekā 38,33 miljonus eiro.

Šogad "Hesburger" plāno jauna restorāna atvēršanu Ogrē, tāpat tik turpināta esošo restorānu renovācija, gan modernizējot to interjeru, gan atjaunojot ārējo infrastruktūru. Vienlaikus uzņēmuma stratēģisko mērķu vidū ir digitālo un ilgtspējas risinājumu attīstīšana.

"Piemēram, šogad turpināsim saules paneļu uzstādīšanu uz restorānu ēkām, kas ilgtermiņā ļaus to darbībā izmantot atjaunojamo enerģiju. Loģistikā izmantotie transportlīdzekļi pakāpeniski pāries uz atjaunojamo dīzeļdegvielu, kas ražota, izmantojot arī "Hesburger" restorānos izlietoto cepamo eļļu. Tikmēr, ieviešot arvien jaunus digitālos risinājumus un pilnveidojot klientu pieredzi, plānojam, ka šogad restorānos Latvijā sāksies digitālo pašapkalpošanās kasu uzstādīšana un darbība," pauž Salmela.

Šobrīd Baltijā darbojas 156 "Hesburger" restorāni, no kuriem 58 atrodas Lietuvā, 50 - Latvijā un 48 - Igaunijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!