Foto: Shutterstock

Trūkst vai nu autobusu vadītāji vai paši autobusi – tā varētu raksturot pēdējā gada notikumus reģionālo pārvadājumu nozarē Latvijā. Visam pa vidu – neskaitāmas tiesvedības, kurās iesaistīti pārvadātāji, Autotransporta direkcija (ATD) un citi.

Mēneša sākumā paziņots spriedums vienā no šīm tiesvedībām, raidot pārmetumus ATD virzienā saistībā ar iepirkumiem desmigades transporta koncepcijā. Šajā gadījumā tiek norādīts uz neatļautu labvēlību pret AS "Nordeka", kura, pretēji solītajam, nav spējusi sākt solītos pārvadājumus Vidzemē.

Mēneša sākumā paziņots spriedums vienā no šīm tiesvedībām, raidot pārmetumus ATD virzienā saistībā ar iepirkumiem desmigades transporta koncepcijā. Šajā gadījumā tiek norādīts uz neatļautu labvēlību pret AS "Nordeka", kura, pretēji solītajam, nav spējusi sākt solītos pārvadājumus Vidzemē.

Ar direkcijas un tās vadības darbu mierā nav arī atsevišķi pārvadātāji, sakot – ATD neļauj attīstīties ilgtermiņā. Lielākie cietēji šajā visā paliek pasažieri.

Nemierā ar īpašu attieksmi
Jau ziņots, ka Administratīvā tiesa 2. martā nosprieda, ka ATD ir faktiski jāatkāpjas no valsts līgumiem ar AS "Nordeka", kas paredzētajā laikā nav sācis pasažieru pārvadājumus Cēsu, Limbažu un Siguldas lotēs. Uzņēmumam pārvadājumi Vidzemē bija jāsāk nodrošināt pagājušā gada 1. jūlijā, bet "Nordeka" vienojās ar ATD atlikt pasažieru pārvadājumu sākšanu šajos maršrutos par gadu.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!