Foto: DELFI

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas "Hennes and Mauritz" (H&M) tīrā peļņa finanšu gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās maijā, samazinājusies līdz 3,29 miljardiem zviedru kronu (278,9 miljoni eiro), salīdzinot ar 3,68 miljardiem kronu (311,9 miljoni eiro) attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Šī peļņa gan bijusi lielāka par analītiķu prognozētajiem 2,84 miljardiem kronu.

Peļņas kritums tiek skaidrots ar izejmateriālu un transporta izmaksu pieaugumu, kā arī ASV dolāra vērtības palielināšanos.

Tikmēr H&M tirdzniecības apjoms ceturksnī pieaudzis par 6% un veidojis 57,62 miljardus kronu.

Uzņēmums arī pavēstīja, ka plāno atvērt aptuveni 100 jaunus veikalus, kā arī slēgt apmēram 200.

Uz maija beigām H&M pasaulē bija 4399 veikali, kas ir par 303 veikaliem mazāk nekā pirms gada.

H&M darbojas arī Baltijas valstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!