Foto: AP/Scanpix

"Carrefour", viens no Francijas lielākajiem lielveikalu tīkliem, pārtrauks pārdot "PepsiCo" produktus, jo tie ir kļuvuši pārāk dārgi, vēsta CNN, norādot uz sadursmi starp mazumtirgotājiem un piegādātājiem saistībā ar cenām.

"PepsiCo" pārvalda tādus zīmolus kā "Lay's", "Doritos", "Cheetos", "Pepsi-Cola" un daudzus citus.

Veikalos līdzās produktiem ir izvietots uzraksts: "Mēs vairs nepārdodam šo zīmolu nepieņemama cenu pieauguma dēļ. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām."

Tiklīdz produkti būs izpārdoti, tie no veikalu plauktiem pazudīs.

"Carrefour" izņems "PepsiCo" produktus no saviem veikaliem arī Itālijā, Spānijā un Beļģijā. "Carrefour" lēmums ietekmē vairāk nekā 9000 veikalu četrās valstīs.

"PepsiCo" norādījis CNN, ka jau daudzus mēnešus ir norisinājušās pārrunas ar "Carrefour" un tas "mēģinās nodrošināt produktu pieejamību".

Šis solis iezīmē "Carrefour" centienus izdarīt spiedienu uz pasaules lielajiem patēriņa preču zīmoliem, lai tie samazinātu savas cenas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!