Foto: Shutterstock

Zemo cenu mazumtirgotājs "Pepco Group" uzsvēris, ka konflikti Sarkanajā jūrā šobrīd salīdzinoši maz ietekmē uzņēmuma produktu pieejamību, taču, ja tie turpināsies nākamajos mēnešos, tas var ietekmēt kompānijas piedāvājumu, raksta "MarketWatch".

Mazumtirgotājs, kas Lielbritānijā strādā ar zīmolu "Poundland", bet pārējā Eiropā ar zīmoliem "Dealz" un "Pepco", ceturtdien paziņojis, ka kaujinieku uzbrukumi kuģiem Sarkanajā jūrā veicinājuši kravas pārvadāšanas izmaksu pieaugumu un aizkavējuši konteineru piegādes laikus.

Kaut arī "Pepco" līgumus par kravu izmaksām noslēdzis līdz šā gada trešā ceturkšņa beigām, uzņēmumam jāmaksā papildu piemaksas pārvadātājiem, kas preci ved pa tālākiem maršrutiem, lai izvairītos no Sarkanās jūras.

Vienlaikus uzņēmums paziņoja, ka pirmajā fiskālajā ceturksnī, kas noslēdzās 31. decembrī, grupas uzņēmumi saruka par 2,3%. Gada laikā ieņēmumi auguši par 11% līdz 1,9 miljardiem eiro.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!