Foto: LETA
AS "Baltikums Bank" turpmāk strādās ar zīmolu "BlueOrange", savukārt "Baltikums Bank" tiks saglabāts kā bankas juridiskais nosaukums.

Līdz ar jaunā zīmola ieviešanu bankas rekvizīti nemainīsies, kā arī nebūs izmaiņu bankas vadības līmenī, pastāstīja bankas Sabiedrisko attiecību un komunikācijas pārvaldes vadītāja Ingrīda Šmite. Taču līdz ar pāreju uz jauno zīmolu banka plāno stiprināt pozīcijas Latvijas tirgū un piedāvāt jaunus pakalpojumus, piemēram, Latvijas rezidentiem būs pieejams plašāks piedāvājums hipotekārajā kreditēšanā.

Vienlaikus tiks saglabāts arī līdzšinējais bankas darbības virziens, piemēram, privāto klientu apkalpošana.

Paziņojumā bankas mājaslapā skaidrots, ka jaunais zīmols "BlueOrange" simbolizē bankas galvenos darbības principus: modernas tehnoloģijas, inovācijas, finanšu pakalpojumu pieejamību jebkurā pasaules vietā, kustību un neierobežotu attīstību. Zīmola "BlueOrange" ieviešana norāda uz bankas jauno darbības modeli: būt plašāk atvērtam Baltijas valstīs, būt viegli uztveramam starptautiskajos tirgos, kā arī būt atbilstošam modernākajām tendencēm.

Lēmums par zīmola maiņu ticis pieņemts pirms gada. Zīmola izstrāde bija bankas komandas un piesaistītu radošo speciālistu kopdarbs, informēja Šmite.

Paziņojumā medijiem banka vēsta, ka jaunais "BlueOrange" biznesa modelis ļauj piedāvāt privātpersonām ikdienas pakalpojumus bez maksas. Privātpersonām "BlueOrange" piedāvā daudzvalūtukonta atvēršanu, pieeju internetbankai, kartes noformēšanu un eiro pārskaitījumus Latvijā un visā Eiropā bez maksas. Savukārt uzņēmumi varēs veikt neierobežotu eiro maksājumu skaitu Eiropā bez papildu maksas.

"Interneta tehnoloģijas nodrošina ērtu, pieejamu un ekonomisku finanšu pārvaldību. Izmantojot mūsdienu tehnoloģijas, šodien mēs piedāvājam attālināto apkalpošanu un individuālā servisa priekšrocības katram klientam. Papildinot plašo pakalpojumu klāstu, mēs sākam piedāvāt jaunus produktus un pakalpojumus, apgūt jaunus tirgus un stiprināt savas pozīcijas Latvijā. Lai mūsu atšķirīgā, starptautiskā un tehnoloģiskā pieeja atspoguļotos jau pašā nosaukumā, ir izveidots jauns zīmols - "BlueOrange". Tas skaidri apliecina mūsu mērķtiecību piedāvāt inovatīvus, efektīvus, klientiem ērtus un izdevīgus risinājumus," paziņojumā medijiem pārmaiņas komentē "Baltikums Bank" galvenais izpilddirektors Dmitrijs Latiševs.

Pārmaiņu procesā ieguldīto investīciju apmēru Šmite neatklāja. Taču iepriekš augusta beigās banka, informējot par tās pirmā pusgada rezultātiem, ziņoja, ka "veikts ievērojams investīciju apjoms bankas tehnoloģiskajos projektos ar mērķi palielināt bankas pakalpojumu pieejamību interneta vidē, vienlaikus rūpējoties par finanšu darījumu drošības paaugstināšanu". Izveidots arī mūsdienīgs klientu apkalpošanas centrs, paaugstinot klientu attālinātās apkalpošanas komfortu un paplašinot bankas klientu ģeogrāfiju.

"Baltikums Bank" dibināta 2001. gadā. Šogad deviņos mēnešos "Baltikums Bank" guvusi peļņu 3,607 miljonu eiro apmērā, kas ir 2,2 reizes mazāk nekā pērn attiecīgajā periodā. "Baltikums Bank" aktīvi 2016. gada 30. septembrī bija 680,475 miljonu eiro apmērā, kas ir par 9,6% jeb 72,218 miljoniem eiro mazāk nekā 2015. gada beigās.

Bankas lielākais akcionārs ir Latvijas kompānija AS BBG. BBG pieder četriem Latvijas uzņēmējiem - Aleksandram Peškovam, Sergejam Peškovam, Andrejam Kočetkovam un Oļegam Čepuļskim, mājaslapā informē banka.

Septembra beigās "Baltikums Bank" pēc aktīvu apmēra bija devītā lielākā banka Latvijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!