Foto: Publicitātes attēli

AS "Swedbank" rīcībā nonākusi informācija, ka krāpnieki bankas vārdā klientiem izsūta viltus īsziņas (SMS). Īsziņās tiek sūtītas krāpnieciskas interneta saites, kuras atverot, klienti tiek novirzīti uz viltus "Swedbank" interneta bankas lapu.

Banka aicina klientus neuzķerties uz krāpšanas mēģinājumu, jo banka nekad nesūtīs interneta saites SMS veidā. Tāpat atgādinām, ka, ievadot pieejas kodus "Swedbank" internetbankā, jāpievērš uzmanība mājas lapas adresei. Ja tā nav "www.swedbank.lv", šādā lapā pieejas kodus ievadīt nedrīkst, informē "Swedbank" Mediju attiecību vadītājs Jānis Krops.

Tāpat atgādinām nenodot trešajām personām arī savus internetbankas piekļuves datus - kodu kalkulatoru vai Smart-ID pieejas kodus, turpina Krops.

Banka vai Smart-ID tehniskais dienests nekad nezvanīs klientiem un nelūgs apstiprināt savus pieejas kodus, tā vietā bankas darbinieki palūgs klientam pašam sazināties ar banku, kas ir drošs saziņas veids.

Ja klientiem ir bažas, ka iespējams viņu internetbankas pieejas kodi ir nonākuši krāpnieku rokās, banka aicina nekavējoties sazināties ar klientu centru pa tālruni 67444444.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!