Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar televizoru tirdzniecības apjoma samazināšanos un investīciju zaudējumiem kompānijas struktūrvienībās. „LG” galvenie konkurenti Televizoru pārdošanā ir „Samsung”, „Toshiba”, „Sharp” un „Sony”.
Eksperti prognozē, ka, lai LG spētu nodrošināt labākus rezultātus turpmākajā gada griezumā, uzņēmumam šā gada otrajā pusē nepieciešams tirgū laist nākamās paaudzes viedtālruņa modeli, kas gūtu klientu atzinību.
Kompānija pirmajā ceturksnī pārdeva 10,3 miljonus viedtālruņu un aizvien izbauda augstu pieprasījumu pēc zemas un vidējas klases telefoniem, bet aizvien ir smagos zaudētājos, salīdzinot augstākas klases viedtālruņu tirdzniecību ar „Samsung” un „Apple”.
Viena no Dienvidkorejas zīmolu vislabāk nesošajām kompānijām LG tikai pirms pāris mēnešiem tika atmaskota, Eiropas Savienībā (ES) vairāk nekā desmit gadus negodīgi regulējot tirgus cenas kopā ar uzņēmumu „Philips” un citām kompānijām. Eiropas Komisija karteļa dalībnieku „LG” sodīja ar 295,6 miljoni eiro (206 miljoni latu) lielu sodu.