Vienlaikus publiskots arī pasaules visstraujāk augošo zīmolu tops. Portāls "Delfi" piedāvā iepazīties ar gada laikā visstraujāk augušajiem septiņiem zīmoliem, kuru kopējā vērtībā ir 96,7 miljardi ASV dolāru (52,8 miljardi latu).
Itāļu augstā mode 12,7 miljardu vērtībā
Viena no pērnā gada veiksmīgākajām inovācijām kompānijai bija saulesbriļļu kolekcija, kas tika veidota no dabai draudzīgiem materiāliem.
‘Samsung’ turpina mega izaugsmi
"Samsung" šogad arī paziņoja par ceturkšņa lielāko peļņu kompānijas vēsturē - pirmajos 3 mēnešos bija tā bija 7,15 triljoni vonu (3,5 miljardu latu), kas ir par 42% vairāk nekā pērn iespētais, ziņo portāls "The Wall street journal".
Ķīnas līderis - ‘Tencent’
Kalvina Kleina dibinātā kompānija
Zīmola vērtība pērn bija 1,2 miljardi ASV dolāru (655,2 miljonu latu), šogad jau 1,8 miljardu ASV dolāru (982,8 miljoni latu). Izaugsme, tāpat kā Ķīnas Datortehnoloģiju gigantam "Tencent"- 52%.
Spāņu lielākais apģērbu mazumtirgotājs trešajā vietā
"Zara" zīmola vērtība 2012.gadā bija 12,7 miljardu ASV dolāru (6,9 miljardi latu), bet šogad jau 20,2 miljardu ASV dolāru (11 miljardu latu), tas ir kāpums par 60%.
Alus ražotāji cīnās godam
"Brahma" pieder alus ražošanas koncernam "Anheuser-Busch InBev" , kuram pieder arī tādi zīmoli kā "Stella Artois", "Beck's", "Leffe", "Budweiser", "Bud Light" un daudzi citi.