Youtube zvaigznes  - 6
Foto: Vida Press

"Forbes" nesen publicējis savu 2018. gada vislabāk apmaksāto "YouTube" zvaigžņu sarakstu, pamatojoties uz datiem un intervijām ar nozares vadošajiem uzņēmumiem. Saraksta augšgala "YouTube" kanālu vērtība sasniedz pat vairāk nekā 20 miljonus ASV dolāru. Vienlaikus jāatzīmē, ka šajā sarakstā ir tikai vīrieši.

"YouTube" ietekmi uz popkultūru nevar ignorēt – platformas populārākās zvaigznes ir kļuvušas arī par vērā ņemamiem influenceriem. Viņus novērtē gan mediji, gan reklāmdevēji, pateicoties jūtūberu spējai ikdienu sasniegt desmitiem miljonu sekotāju, norāda "Business Insider".

Augot pašu influenceru kanālu vērtībai, daudzi no viņiem ir spējuši pārvērst sevi kā zīmolu miljonus vērtos uzņēmumos. Lai gan panākumu formula dažādos "YouTube" kanālos atšķiras, visveiksmīgākie jūtūberi ir spējuši atrast jaunus ienākumu avotus, papildinot savus reklāmas ieņēmumus no publicētājiem videoklipiem. Dažiem tās ir personīgās apģērbu līnijas vai iesaistīšanās televīzijas šovos, savukārt citi ir guvuši panākumus ar izpārdotām tūrēm vai personalizētiem rotaļlietu zīmoliem.

Portāls "Delfi" piedāvā aplūkot piecas visvairāk apmaksātās "YouTube" kanāla zvaigznes pasaulē. "Forbes" publicētais saraksts angļu valodā, pamatojoties uz jūtūberu ieņēmumiem no 2017. gada 1. jūnija līdz 2018. gada 1. jūnijam, pieejams šeit.

5. vieta 'Jeffree Star' – 15,8 miljoni eiro


Foto: Vida Press

Kādreiz Džefrijam Stāram sekoja tūkstoši tiešsaistes sociālajā tīklā "MySpace", bet kopš 2014. gada pazīstamais kosmētikas blogeris ir veicis veiksmīgu pāreju uz "Youtube". "JefreeStar" izveidoja savu kanālu kopā ar savu grima zīmolu "Jeffree Star Cosmetics", augšupielādējot vairākus skaistumkopšanas padomus, apmācības un personiskos ceļojumus. Viņš ir ieguvis vairāk nekā 13 miljonus kanāla abonentu ar aptuveni 300 videoklipiem.

Pēc reitinga datiem viņa ienākumi bija 18 miljoni ASV dolāru jeb 15,8 miljoni eiro.

4. vieta 'DanTDM' – 16,2 miljoni eiro


Foto: Vida Press

Austrālietis Daniels Midltons, kas ir aktīvs videospēļu lietotājs, bija iepriekšējā gada saraksta vislabāk apmaksātais jūtūberis. Midltona peļņa palielinājās, pateicoties viņa pasaules turnejai, piemēram, Sidnejas operteātrī tika pilnībā izpārdotas četras viņa uzstāšanās, tāpat viņš ir izveidojis savu apģērba zīmolu. Jūtūberis uzbūvēja savu impēriju, pateicoties populārajai videospēlei "Minecraft", turklāt nesen viņš piedalījās Disneja animācijas filmā "Ralfs salauž internetu".

Pēc reitinga datiem viņa ienākumi bija 18,5 miljoni ASV dolāru jeb 16,2 miljoni eiro.

3. vieta 'Dude Perfect' – 17,5 miljoni eiro


Foto: Vida Press

"Dude Perfect" ir sporta kanāls, kurā rāda daudz pārsteidzošu un kaskadieru triku. Kanālu vada piecu cilvēku grupa: dvīņi Korijs un Kobijs Kotons, Garets Hilberts, Kodijs Džonss un Tailers Tonijs. Visi šie puiši mācījušies kopā Teksasas universitātē. Grupas triki ir piesaistījuši plašu pasaules uzmanību, kā arī viņi ir uzstājušies daudzos izklaides un sporta kanālu šovos. Pieaugot viņu popularitātei, amerikāņu sporta triku kanāls "Dude Perfect" ir veidojis video arī ar vairākiem slaveniem profesionāliem sportistiem, piemēram, Odelu Behemu, Drū Brīsu, Krisu Paulu un citiem.

Pēc reitinga datiem viņu ienākumi bija 20 miljoni ASV dolāru jeb 17,5 miljoni eiro.

2. vieta 'Jake Paul' – 18,8 miljoni eiro


Foto: Vida Press

Džeika Džozefa Pola "YouTube" kanālam seko vairāk nekā 18 miljoni sekotāju, katru nedēļu viņš publicē savas ikdienas gaitas un izlaiž arī repa video. Interneta personības slava nāk no novecojuša sociālā tīkla "Vine", kur viņam bija vairāk nekā pieci miljoni sekotāju un divi miljardi skatījumu viņa radītajam saturam.

Pēc reitinga datiem viņa ienākumi bija 21,5 miljoni ASV dolāru jeb 18,8 miljoni eiro.

1. vieta 'Ryan ToysReview' – 19,3 miljoni eiro


Foto: Vida Press

"Ryan ToysReview" ir populārākais bērnu auditorijai paredzētais "YouTube" kanāls, kuram ir septiņus gadus vecs saimnieks Raiens. Zēna vecāki 2015. gadā sāka dokumentēt dēla rotaļlietu recenzijas, un tagad kanālam seko vairāk nekā 18 miljoni cilvēku. Zēnam nenoliedzami ir ietekme uz rotaļlietu industriju, un tā palīdzēja divkāršot ģimenes ienākumus 2017. gadā. "Ryan ToysReview" bija viens no vairākiem "YouTube" zīmoliem, kas sadarbojās ar bērnu radošo portālu "pocket.watch" un populāro spēļmantu zīmolu "Bonkers Toys", lai izveidotu jaunu licenzētu rotaļlietu un grāmatu sēriju ar "YouTube" zvaigznēm. Raiena rotaļlietu līnija bija pirmā, kas šogad tika izlaista ekskluzīvā partnerībā ar veikalu "Walmart".

Pēc reitinga datiem viņa ienākumi bija 22 miljoni ASV dolāru jeb 19,3 miljoni eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!