Foto: Reuters/Scanpix/LETA
Iepazīšanās lietotne "Bumble" debija biržā izrādījusies negaidīti veiksmīga – kompānijas vērtība pirmajā dienā pieaugusi par vairāk nekā 60%, raksta ārvalstu mediji.

Kompānijas sākotnējā publiskā piedāvājuma (IPO) cena bija 43 dolāri par akciju, taču pirmajā kotēšanas dienā kompānijas akcijas cena pieauga līdz 76 dolāriem. Rezultātā kompānijas vērtība pārsniedza 13 miljardus dolāru.

Teksasā bāzētā uzņēmuma "Bumble" pieder divas lietotnes – "Bumble" un "Badoo", kas pulcē vairāk nekā 40 miljonus lietotāju no visas pasaules.

"Bumble" vadītāja Vitnija Volfe Hērda sacījusi, ka pandēmija veicinājusi cilvēku vēlmi veidot attiecības un iepazīties ar citiem cilvēkiem ar viedtālruņa palīdzību, raksta "Reuters".

"Cilvēki vispirms veido saturīgas attiecības digitāli, un tikai tad seko fiziskā tikšanās," viņa novērojusi, prognozējot, ka šī tendence turpināsies arī pēc Covid-19 pandēmijas.

2020. gada deviņos mēnešos kompānijas ienākumi sasniedza 376,6 miljonus ASV dolāru. "Bumble" lietotnei ir 1,1 miljoni maksas pakalpojumu lietotāji, un "Badoo" ir 1,3 miljoni maksas pakalpojumu lietotāji.

IPO laikā piesaistītos 2,2 miljardus dolāru uzņēmums iecerējis izmantot, lai nomaksātu parādu, finansētu starptautisko izaugsmi un paplašinātos ar citu uzņēmumu iegādes palīdzību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!