Foto: Pexels

Pateicoties ASV, Lielbritānijas, Austrālijas un Kanādas iedzīvotāju izsalkumam pēc ātrajām uzkodām, "McDonald's" peļņa ir atgriezusies pirms globālās pandēmijas līmenī, vēsta BBC.

BBC raksta, ka burgeru un citu uzkodu tirgotāja peļņa, salīdzinot ar pērno gadu, pirmajā ceturksnī ir pieaugusi par 40%. Globāli "McDonald's" pirmajos trīs mēnešos nopelnīja 1,54 miljardus ASV dolāru.

Uzņēmums pērn ziņoja, ka 2020. gada pirmie mēneši, kad daudzviet pasaulē tika ieviesti ārkārtīgi stingri pārvietošanās un iepirkšanās ierobežojumi, bija vieni no "grūtākajiem" tā pastāvēšanas vēsturē. Kopumā globāli peļņa kritās par 22%.

Taču šogad, kad Rietumu valstīs vakcinācijas programmas ir uzņēmušas apgriezienus, kāre pēc ātrajām uzkodām ir atgriezusies 2019. gada līmenī teju visur. Francijā un Vācijā gan vēl aizvien ir novērojams kritums.

Pieredzot globālo krīzi, uzņēmums paziņoja, ka mārketinga resursu koncentrēs uz uzņēmuma klasiskajiem ēdieniem kā "Big Mac". Tāpat tas sāka daudzviet pasaulē attīstīt ēdienu piegādi. Pērnā gada oktobrī BBC vēstīja, ka Lielbritānijas iebrauktuvēs pēc burgeriem pat veidojās sastrēgumi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!